Een vriendin had dr gepoetst en gezadeld en ik stap op en ga lekker rijden. Ze is redelijk rustig maar de rem is af en toe verweg. Paar keer rustig gezet en het is weer goed. Op een gegeven moment lekker voltetje aan het rijden en wilt ze opeens weg rennen! Dus ik word boos en zet dr stil, tegen het hek..
Normaal gaat dit gewoon goed en rijden we daarna gewoon weer verder. Helaas ging het vandaag wat anders.
Millenium struikelde en viel met haar linkervoorbeen over de bakrand, en al snel volgt haar linkerachterbeen. Mijn pony lag dus op dat moment voor de helft over de bakrand!

ik er op de een of andere manier afgerolt en in paniek keihard geroepen HEEEEEEEEEELP! MN PONY! HEEEEEEEEEEEELP ME PONY! ME PONY!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP! gelukkig kwamen er meteen veel stalgenootjes aan om mn pony te helpen. Weet niet meer hoe, maar uiteidelijk is ze er zelf uitgekomen, helaas niet zonder schade..
Haar héle bovenvoorbeen lag open tot het bot aan toe! Achter been allemaal verschillende wondjes.. Ik moest van iedereen snel weg lopen en wat water drinken. Was namelijk hélemaal in paniek geraakt.
Al mijn stalgenoten die op dat moment op stal waren hebben millenium geholpen en de da werd meteen gebeld. Die er dus met een kwartiertje was (spoedgeval..)
Hij snel wat klinieken opgebeld en hup trailer er aangekoppeld (ouders waren inmiddels ook met spoed geariveerd..) Millenium had inmiddels een soort tape om haar bovenbeen en pijnstillers gekregen. Ze ging de trailer meteen in en we konden vertrekken. Opweg naar Slootdorp, 40 minuten voor ons rijden. (VCHN)
Daar aangekomen om 22.30 werd haar wond afgespoten en werd ze nagekeken..

Inmiddels staat ze er nu voor de 3de dag en gaat het al wat beter met haar. Ze heeft heel veel pijn en haar voorbeen is voor een deel gehecht, zover het kon.. Ze hadden niet genoeg vel om hem helemaal te hechten. Ze moet nu een maand sowieso daar staan en dan zien we het wel verder.
We zouden maandag naar ermelo gaan, trainingsweek..

Ik ga er nu minimaal 2 tot 5 dagen per week naartoe, en elke keer ga ik foto's maken en topic's plaatsen zodat jullie de verbeteringen kunnen zien.