Poehpoeh, het is eruit!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sammyvriend

Poehpoeh, het is eruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 12:54

Omdat ik de ijslanders heb ontdekt, en er bij mij in de buurt een ijslandermanege is, ga ik daar rijden. Ik heb wel al 6 jaar bij de andere manege gereden, en daar toch een soort vertrouwen opgebouwt. Ik vind het moeilijk om er afscheid van te nemen, maar toch maar gedaan met mijn lievelingsinstr. N. Ik heb haar ook een afscheidscadeautje gegeven; de twee pony's die met pension gaan (waaronder Sammy, mijn ex-leasepony) getekent.

Afbeelding

Ze was er hartstikke blij mee, gelukkig.
Ik heb hem ingelijst en een heel stuk eraf gesneden, er is meer geel dan wit te zien nu.

Ik heb me ongelooflijk zenuwachtig gemaakt over hoe ik het ging zeggen. Omdat er hier op bokt een paar mensen zitten die graag wilden weten hoe het ging, heb ik het gesprekje hier neergezet, van wat ik me nog kan herinneren.
Het ging ongeveer zo:

Ik loop dat kamertje in.
"Hoi Nikki". "Hee!" Even stil. "Ik moet je wat vertellen." "Ijslandermanege!!!!! *D " (ze wist dat ik naar dat kamp op Vlieland was geweest) Wij lachen. "Ik eh..." *Begin te huilen*. "Relax, meisje. Doe maar rustig. Adem even diep in." Ik glimlach en fluister: "Ik ga naar een andere manege". Ze knikt. "Omdat ik de ijslanders ondekt heb." Ze knikt nog eens. "Maar ik vind het toch heel erg." "uhuh :)" "En daarom heb ik een afscheidscadeautje gemaakt. Voor de hele manege." Ik geef het ingepakje cadeautje en zij meteen "Ahh! Wat ontzettend lief van jou!" Ik ben nogsteeds aan het huilen, en zij, voordat ze het cadeautje uitpakt: "Lidewei luister eens, je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je ijslanders leuker vind. Dat is helemaal niet erg. Je moet gewoon doen waar JIJ je het beste bij voelt." "Ik knik en glimlach en ben opgelucht.
"Jeeej, cadeautje!!" Wij lachen, ik denk dat is echt iets voor haar, blij met een verassing, en zij begint uit te pakken. "Als afscheid van ons drieen.." "Wow Lidewei, die is echt heel mooi! Echt heel mooi! Daar gaan wij een mooi plekje voor zoeken."

Ben blij dat het erop zit. De andere instr. had ik het toch niet verteld, hij was aan het lesgeven en had toch niet echt meer de behoefte.
Dus..

LeonieL

Re: Poehpoeh, het is eruit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 13:02

Ik vind het een prachtige tekening, en een prachtig gebaar!
Veel plezier op je nieuwe manege

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 13:10

Dankjewel sprietlover :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:18

wow mooie tekening

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:24

mooie tekening! En fijn dat je toch je hart achter na gaat!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:28

Prachtige tekening! Het ijslandervirus is inderdaad ontzettend besmettelijk.
Je krijgt vast net zoveel plezier op je nieuwe manege als op je oude manege :)

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 16:19

Dankjewel voor de reacties :)
Heb ook heel veel zin om er te gaan rijden ;)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:36

Mooi tekening en heel lief dat je het gemaakt hebt :) veel plezier bij de ijslanders!

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 20:47

Dankjewel M_B :)

HighFly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:48

mooie tekening :D

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:52

Wauw jij kan goed tekenen. :o
Veel plezier bij de ijslanders! :)

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 07:32

Super SV :D
En leuk dat je er eventjes een verslagje van hebt gemaakt :j

Heel veel plezier met de ijslanders, pas maar op want zometeen vertrek je naar IJsland zelf := (vertrek zelf over een uurtje richting ijsland om daar weer een hele zomer te werken, dit wordt mijn 4e zomer op rij, daarvoor ben ik er een heel jaar geweest := verslavend is het toch :)) )

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 10:46

Hihi, ijsland is nu al een droom van mij :D
Veel plezier in ijsland, maar dit lees je waarsc. pas als je terug komt of je moet je laptop mee hebben ;)

Bedankt voor de reacties ;)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:01

Willen jullie de one-liners hier even in de gaten houden? Het is niet nodig om na iedere reactie een bedankje te plaatsen! ;-)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:37

aaah wel echt onwijs lief van je dat je je zo druk hebt gemaakt :(:)
veel plezier op je nieuwe manege!

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:46

Echt een mooie tekening hoor, je hebt talent..
En natuurlijk heb je een band opgebouwt met de mensen op je oude manege maar je moet niet helemaal vergeten dat zij ook een beetje een zakelijke band met jou hebben..aangezien als je niet betaald , je er ook niets hebt te zoeken.
Desondanks vind ik dat je het superleuk gedaan hebt en je voor niets zo druk maakte want precies zoals je instr. al zegt : je moet doen waar JIJ je het betse bij voelt.
En anders ga je er toch gewoon zo af en toe een bakkie :9k halen en bijkletsen? :D

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 14:29

natascha44 schreef:
Echt een mooie tekening hoor, je hebt talent..
En natuurlijk heb je een band opgebouwt met de mensen op je oude manege maar je moet niet helemaal vergeten dat zij ook een beetje een zakelijke band met jou hebben..aangezien als je niet betaald , je er ook niets hebt te zoeken.
Desondanks vind ik dat je het superleuk gedaan hebt en je voor niets zo druk maakte want precies zoals je instr. al zegt : je moet doen waar JIJ je het betse bij voelt.
En anders ga je er toch gewoon zo af en toe een bakkie :9k halen en bijkletsen? :D

Ik lust geen koffie :+

Nee, over die zakelijke band, dat is natuurlijk wel zo. Maar het was wel iets meer dan 'jij betaalt; ik geef les.' Maar ik snap wat je bedoelt ;) En ik ga er zeker nog eens langs!

Sorry moddies trouwens ;)

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:25

Jeetje:O wat een ongelovelijke mooie tekening zeg!:D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:28

Heel mooi gemaakt en je bent een echte lieverd +:)+