Dit hebben we een paar week gedaan maar ik zag geen verbetering. Dus de da weer opgebeld en die zag er wonder boven wonder niks aan (ze liep ook echt zuiver, kwam door de buigproef heen). En dat terwijl mevrouw de vorige dag nog aan het hinkelen was. Een groot raadsel voor mij dus.
De fysio erbij gehad ondertussen, dit in samenwerking met de da. Maar na 2 week was het helaas weer mis. Dus mevrouw weer op rust gezet maar steeds geen verbetering. Ondertussen zijn we weer wat da bezoeken verder en was hij erg bang dat het in het bot zat. De kreupelheid zat inmiddels al weer een poos in beide benen (de verstuiking ook, maar een been was alweer wat sterker geworden). Dus gister op de foto geweest en godzijdank zit het niet in het bot.
Mevrouw heeft een peesblessure aan beide voorbenen. Dus veel rust, stappen op het harde en dan komt ze er wel weer boven op gelukkig

Nu hebben we overlegd met de da en die heeft ons groen licht gegeven om te dekken. Dus morgen gaan we naar de hengstenhouder hengsten bekijken.
Dit is echt al de droom sinds ik Lot heb, en eindelijk gaat het misschien in vervulling! *stuitert Het moet allemaal wel snel in werking worden gezet omdat het al vrij laat is dit seizoen. Maar hopelijk gaat het lukken

Ik hoop dat het verhaal voor jullie een beetje duidelijk is