Begon leuk. Manlief en dochter gingen mee op de fiets naar de Watersnip (je moet dan via een fietspad het militair domein over en daar heb je een kei leuke speeltuin).
Maar omdat Cisco nogal raar doet als je hem uit de wei haalt (hij wil niet bij zijn vriendin weg

Ging allemaal prima, hij bleef wel staan, maar met een tikje op zn billen door mn man liep hij braafjes verder.
Ik hem opzadelen, mn dochtertje nog mee geholpen met poetsen en wat koekjes gegeven. Ik opstijgen en rondje in de speeltuin die aan mijn tuin/wei grenst. Ik moest even wachten op man en kind met de fiets.
Ik loop een stukje de weg op, maar ik zag ze nog niet, dus ik omdraaien. Cisco weigerde, hij begon zelfs achteruit te lopen. Daarna zelfs te stijgeren.

Dus wij over het militair domein heen, 10 verschillende onnozele dingen waar hij bang van was! Omdraaien, stijgeren, opeens er vandoor draven enz. enz. Manlief en kind waren er bij, dus ik hem me ingehouden. Vorige keer kreeg ik hier mensen over me heen over het zweep gebruik, nou zonder was een pretje hoor!
Komen aan bij de speeltuin, sjit geen plek om hem vast te maken.
Dus ik denk, nou dan neem ik hem mee de speeltuin in en maak hem vast aan het 1e bankje.
Komt er een bimbo naar buiten dat ik weg moest wezen met mijn paard. Dus ik roepen: Waar kan ik hem vastmaken dan. Geen reactie en nogmaals dat ik moest wegwezen. Dus ik roepen: maar ik kan hem nergens vast maken en mijn dochter wil even in de speeltuin. Weer geen reactie en weer dat ik moest wegwezen. Wat een klootjes zeg! Leggen ze een speeltuin aan van 50.000 euro, maar 2 staanders met een ligger is nog teveel moeite! Dus ga NOOIT naar de Watersnip in Koersel-Beringen!!! Anti paardenmensen!
Dus ik had geen andere optie om hem aan een boom te knopen. Ik woest, ik zei nog: hier ga ik nooit 1 cent uitgeven, paard/dier onvriendelijke rotzakken!
Ik vond het niks hem aan de boom, ben er 2x wezen kijken. Alles opzich prima.
Na een half uurtje liepen we terug, zie in net mijn paard wegschieten. JA HÓÓÓÓR. Ik woest natuurlijk. Ik had al zo'n voorgevoel, en de mijne liegt nooit

Stonden we daar, 6 km van huis, teugels in 3 stukken.
Teruglopen, leuk

Was gelukkig een hele vriendelijke man van het ijscokraampje 50 meter verderop die het had gezien. Hij bood een touwtje aan.
Ik blij

Begon het te zeiken!! Niet normaal, het kwam met bakken uit de hemel!
Dus wij nog even onder de parasol een ijsje naar binnen gewerkt. Cisco koekje laten eten en voorzichtig naar huis.
Ik had geen jas aan, dus de stromende regen was geen succes.
Cisco was nu onderweg nog meer onhandelbaar en met slechts een touwtje vond ik het maar wat eng.
De helft was nog teugel, de andere helft een stro-touwtje.
Onderweg heb ik besloten dat OF Cisco eruit gaat, ofdat ik hulp ga zoeken.
Mn man heeft nu eindelijk gezien hoe onhandelbaar hij is geworden en vindt dat ik dan maar geld erin moet investeren. Geld, helaas altijd veel geld die stomme privélessen aan huis

Ik ben alleen zo bang dat ik weer geld ga steken in 1 of andere prutser. Het is niet goedkoop hulp aan huis en ik moet deze maand 8500 euro aftikken voor nieuwe bestrating. Ik ga dus ook niet zomaar iemand laten klooien met mijn paard. Ik vraag eerst referenties. Waar zou ik nog meer op moeten letten? En vooral de vraag. Wat is een redelijke prijs voor hulp aan huis?
Hoe dan ook. Het was GEEN leuke dag