Ging vandaag samen met een vriendin en onze verzorghaffies naar het bos. Dit is een welkome afwisseling, zowel voor ons als de paarden (5 en 24 jaar). We hadden al heerlijk gereden over de verschillende ruiterpaden van de veluwe, op de hei en in het bos.
Totdat we de weg kwijt waren... dezelfde weg terug was geen optie, dan waren we voor het donker niet terug geweest, dus dan maar een wandelpad, we wisten wle dat dit niet mocht, maarja,, je moet wat;)
Heel leuk, we waren bijna weer op een ruiterpad, komt de boswachter eraan..... je raadt het al.. jahoor.. damens.. Ik zo ja?:p jullie mogen daar niet rijden he?? (ik was net de balk weer voor het pad aan het leggen, die aan de kant moest om er langs te kunnen) uh.. ja weten we,, daarom wilde we ook weer terug
Maar hij was helaas iets slimmer,, nee ik zag jullie daar vandaan komen. Hm.. ja klopt, we waren verdwaald, dit was de enige optie.. njh heel verhaal, komt er op neer dat we beide een boete hebben van 60!! euro.... beetje veel. Nu is alleen een raar puntje aan het verhaal, ja we waren fout dat snap ik, Maar we hadden geen ID bij ons (ook fout, maar daar zei die niets over
) Hij schreef onze gegevens op op een kladblokje, maar we hebben dus geen bonnetje of iets gekregen, en volgens mijn ouders hoef ik hem dan ook niet te betalen, want iedere gek had onze gegevens dan kunnen geven.. (wij waren overigens eerlijk)Dus misschien was het meer een bangmakerij..?
Nou ik zie wel of die boete komt of niet, al is het wel balen,, maar wel onze eigen fout;) haha heb er wel van geleerd.. al wist ik de weg echt niet meer.
. Werkte het altijd maar zo.
Maar je hebt gelijk, tis goed dat er regels zijn. Of het een waarschuwing was weet ik niet, hij zei echt een boete??
Ik vind het zo'n kromme regeling net of onze paarden meer schade aanrichten dan paard en wagen. 
hahahaha
)