Het gaat namelijk om dit:
Een fotograaf had op bokt een oproepje geplaatst omdat er nog gezocht werd naar leuke paarden om foto's van te maken om de galerij te vernieuwen/uit te breiden. Er werd o.a. gezocht naar paarden met een leuke (speciale) kleur en een rastypische uitstraling. Dus ik dacht: ik heb er misschien zo eentje ...
Dus ik een e-mail gestuurd met wat foto's. Kreeg ik terug dat het een mooie pony was met een leuke kleur maar dat ze niet meteen het gevoel kreeg van "wow" en daar was ze toch wel naar op zoek .. Nuja, slim van mij natuurlijk: winterfoto's sturen ..
Heb ik dan geantwoord dat ik dat begreep maar dat de pony er in zomervacht toch wel anders uitziet, en dan ook nog wat foto's meegestuurd. En ja hoor .. toen werd het gevoel wel gekregen en ze heeft dus interesse om een fotoshoot te komen doen!
Qua omgeving is het hier geen probleem, keuze genoeg

Waarom ben ik daar nu zo
over? Wel, nou, het gaat over HypoFocus! Ik bedoel maar..
De website: http://hypofocus.com/home.htmDus ja, nu zit ik ermee hé, ik die met mijn pony amper de straat op durf ..
Maar ach, het is toch wachten op de zomervacht en ik hoop tegen die tijd toch wel een stuk verder te staan in onze relatie
En wie weet vind ik wel een goede ziel (of een paar goede zielen?) om mij te assisteren ... vooral mij dan waarschijnlijk ...
Misschien stom, maar ik vind het eigenlijk toch best wel spannend, had nooit gedacht dat mijn poonie 'goed genoeg' zou zijn voor zo'n fotograaf!

Voor degene die de oproep (nog) niet gezien hebben misschien ook maar eventjes reclame maken

[EA-CO] *** Hypo Focus fotografie zoekt: ***

Dank je!