Nou, even beginnen bij het begin.
Paps is al 3 jaar bezig om een heel groot eigen bedrijf te beginnen.
Kreeg laatst telefoontje dat er mensen in Abu Dhabi heel geinteresseerd is, en het waarschijnlijk daar willen gaan bouwen. Paps helemaal flippen en ik ook.. WANT.. Paps heeft altijd gezegd dat als zijn bedrijf er zou komen, er een paard voor mij zou komen. Dus ik helemaal blij, want een paard was nu opeens best dichtbij.. Maar, ik moest een begroting maken. Dus die heb ik vandaag in 2,5 uur zitten maken, met ALLE kosten er op en eraan + onvoorziene en extra kosten. Afijn, begroting aan paps laten zien. Paps zeer onder de indruk. Ik blij. Er werden wel een paar voorwaardes gesteld. Bij de aankoop moest ik €375,- meebetalen (valt nog mee, xD) en ik moest in de toekomst alle spullen (behalve het zadel) + de tandarts betalen. (Ben nu 14) Op de dag dat ik 16 zal worden, en dus in staat ben om een baan te hebben, moet ik meer gaan meebetalen. (Hoefsmid, inentingen, en ontwormingskuur komt er dan bij.) Nou, ik was tevreden met die deal. 8D Dus ik zo heel voorzichtig.. Pap.. Dus als die mensen in Abu Dhabi het doen, heb ik dan een paard?
Paps antwoord: 'Als zij tekenen, gaan we ervoor.' AAAAAH WOOOO WAAA WIEEEEE OOOO AAAH.
(:
Dus, nou maaar hopen dat ze het doen, anders ga ik doood! xD
Nou, dit wilde ik even zeggen. (:
Ook super dat je vader misschien een eigen bedrijf kan beginnen!

En mijn eigen ruin vindt het juist allemaal wel goed als je niet zo loopt te hangen. Het is wel zo dat sommige merrie's verschrikkelijk worden wanneer ze hengstig zijn, of juist heel lief, en die wisseling hebben ruinen niet.