Wat een ******

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Themba

Wat een ******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 20:57

Wat wij vandaag toch weer hebben meegemaakt
ik en barbalala hier van bokt waren op stal zoals altijd DUHH

Ik had mijn tas in mijn kast gezet en kast deur dicht gedaan (niet op slot) Barbalala had hier tas op der kast staan!
Wij gaan naar de bak (barbalala vergeten de tas in de kast te doen) barbalala om te rijden en ik om door te lopen naar de wei om mijn paardje te halen!

wij komen terug zet mijn paardje op stal loop naar mijn kast die opeens opstaat ik denk nou ja zal wel! ik op zoek naar mijn tas niks te vinden en loop even rondje door de stal nog niks dus denk tja zal wel staat vast nog in de auto! en opeens kreeg ik een lichtpuntje
Terwijl wij bezig waren met de paarden liep er een rare kerel op stal nooit gezien maar met aantal mensen aan het praten dus tja dan denk je die kent vast wel mensen hier dus zal wel goed volk zijn!
ik schreeuw naar barbalala dat ze haar tas moet gaan zoeken en wat denk je die ook weg! wij gelijk staleigenaar om de hals vliegen hij kende die kerel wel dus hij beetje over en weer bellen! wij ondertussen bankpassen blokkeren bedoel je weet maar nooit!
Na het blokkeren schrik ik mij kapot! het paspoort van mijn paard zat in mijn tas omdat hij verkocht is en morgen word opgehaald denk voordat ik die vergeet gelijk paspoort in de tas doen! ik baalde als een stekker..

Komt na 5 min een stalgenootje naar buiten en zegt dat er in de keuken een tas staat! en jawel daar staat mijn tas alles er nog in ook mijn camera.. (was er ondertussen achter dat mijn portomonee gewoon in mijn jaszak zat en heb dus voorniks mijn pasjes geblokkeerd en kan nu dus 5 dagen niet pinnen haha LEKKER BLOND) tas stond open en ik had hem zeker weten dicht gedaan!
maar alles er nog in... komt er een andere stalgenoot "ja ik liep toen straks de stal in en toen kwam er wel een kerel uit de keuken beetje in zich zelf te banketstaaf en om een briefje wat schrijven! hij was dus op heterdaad betrapt en kon niet verder gaan met mijn tas uitpluizen en mijn spullen er uit te jatten...

Ondertussen tas van Barbalala nog niet gevonden dus wijkagent laten bellen en die kwam en wist precies wie het was en wij zijn broer was (waar hij nu schijnt te wonen) Met een beetje geluk staat het ook op video dat hij op het erf is geweest dus nu word er naar hem gezocht! Morgen gaan we alle bosjes uitkammen om te kijken of we iets terug kunnen vinden bedoel een styltang zal hij vast niet nodig hebben... barbalala zit nu bij der vriend want kan morgen pas der huis is als de huisbaas komt!

echt weer helemaal een PIEP einde van het jaar! Morgen gaat barbalala aangifte doen en ik ga nu braaf wachten op mijn nieuwe bankpassen...

zo dat is er uit haha spanning en sensatie op stal!
hoop voor hem dat hij zijn hoofd niet meer laat zien was de stalbaas was ook al heeeeeel erg boos!

wijze les voor het nieuwe jaar ( KASTEN OP SLOT )

quera

Re: Wat een ******

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:00

jeetje zeg

mensen horen gewoon vanandermans spullen af te blijven.

ik hoop dat de tas terug wordt gevonden

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:02

woow wat een verhaal!! je zult het maar mee maken dat je terug op stal komt en je tas is gestolen! hoopen dat barbalala snel haar tas terug vind!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:45

wat een schoften zijn het, aan andermans spullen zitten. Dat doe je toch niet.
Hoop dat de andere tas met inhoud terug gevonden word.

Tip. Mocht je toch geld nodig hebben, kan je met je legitmatiebewijs gewoon naar de bank of postkantoor , waar je je rekening hebt lopen om geld op te halen.

Inderdaad altijd kast op slot. Mijn tas ligt altijd in de auto en autosleutels in me jaszak.

mo1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:49

wow das echt even schrikken. Gelukkig is het voor jou nog goed afgelopen.

En inderdaad altijd kast op slot...

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:50

Zo worden mijn spullen voor mijn paard gejat opeens zie je ze bij iemand anders hun stal.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:55

wow, vet balen en schrikken op dat moment.
Gelukkig heb jij hem terug en kan jij morgen gewoon je paard verkopen.
Maar wel balen voor de anderee.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 00:30

Oeps, goed dat je even waarschuwt! Ik zet mijn tas altijd gewoon in de gang neer, neem niet eens de moeite hem in de kast te zetten... Maar het kan natuurlijk altijd gebeuren.

Echt heel rot voor jullie, hoop dat zo iemand snel gevonden wordt! En dat de schade voor je vriendin meevalt natuurlijk!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 09:48

UPDATE:
Gisteravond is de tas van Barbalala ook terug gevonden! bij een baisschool in de buurt!
de 2 euro was eruit en haar pinpas die al geblokeerd was gelukkig!
de rest zat er allemaal nog in Haha! ze kan dus gewoon der huis weer in gelukkig Haha!
toch nog een goede afsluiter! Vrijdag word er aangifte gedaan!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 09:52

PFf gelukkig hebben jullie de spullen terug maar die vent had gewoon van jullie spullen af moeten blijven!!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 09:56

jeetje wat bizar! het zal je maar gebeuren!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:35

Gelukkig hebben jullie he spullen terug! Lachen
Inderdaad voortaan maar alles op slot doen. En toch een beetje in de gaten houden als er vreemde mensen op het terrein lopen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:14

Ja echt viezestommekippepoot dat hij er rond loopt!
Ik let altijd goed op mn spullen, behalve daar waar het zo vertrouwd is, op stal!
Domdom natuurlijk maar gelukkig is mn tas inmiddels terug.
Ik heb aangifte gedaan en er loopt een onderzoek naar de (bekende) dader.... Extreme duivel