Niet een verslag van vandaag, maar over gisteren. Wilde het toch even vertellen.
Ik zou gisteren wedstrijd hebben, maar ik ben al vanaf vorige week woensdag ziek, en ik had vanaf zondag niet gereden.
Dat leek ons dus niet zo slim. Maar omdat het de laatste wedstrijd van een competitie was, gingen we wel heen, konden we meteen betalen.
Tussendoor nog even met een vriendin naar de Divoza in Leek geweest, onze 'lieve' hond had mijn rijschoen kapotgevreten (lees: rits eruit, lusje eraf en heleboel tandafdrukken in de zool

Toen weer terug, zie ik op de startlijst waar ik nog op stond achter mijn naam (sel) staan. Denken denken denken waar slaat dat toch op. Waren nog 2 anderen die dat ook achter hun naam hadden staan in de M en Z. Toen bedacht ik dat er een NRPS prijs was. Volgens mijn moeder ging dat over 6 parcoursen, ik had er 4 gereden in de M, en aangemeld voor NRPS.
Dus even op het secretariaat vragen, en de prijs ging over de 4 beste parcoursen van de combi.
Nouja, ik was de enige in de M-DE die 4 had gedaan, maar je moest te pony de prijs ophalen.
Dus ik had voor de zekerheid aan een vriendin gevraagd of ik als ik echt die prijs had haar pony mocht lenen. Dat mocht, maar ik was in gewone kleren en op nette schoenen. Dus de pasgekochte schoenen snel aan, en ja hoor, ik had de prijs

De bak in, met mijn moeder afgesproken dat ik de ereronde niet deed.
Alle prijzen uitgereikt, ik had een leuk NRPS dekje met logo aan de beide kanten (op de NRPS site staan ze in de webshop voor €60

De muziek start, en daar ging de pony. Nouja altijd blijven lachen, en daar rijd je dan in je blauwe skinny tussen al die witte broeken

Ik heb nog nooit zo'n ereronde gereden, maar ik vond het echt

De reacties van sommige mensen ook

Alle eer natuurlijk voor Kino