Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lynn_Nikita schreef:Misschien heel dom gedacht, maar kan het niet zijn dat het morgen 5 december is, dat je nieuwe spullen krijgt van je vader en de rest verstopt heeft?
een "echte" dief neemt toch alleen bruikbare spullen mee en ook ander spul wat er ligt zoals de hengel
Lynn_Nikita schreef:Misschien heel dom gedacht, maar kan het niet zijn dat het morgen 5 december is, dat je nieuwe spullen krijgt van je vader en de rest verstopt heeft?
een "echte" dief neemt toch alleen bruikbare spullen mee en ook ander spul wat er ligt zoals de hengel
Queelens schreef:Lynn_Nikita schreef:Misschien heel dom gedacht, maar kan het niet zijn dat het morgen 5 december is, dat je nieuwe spullen krijgt van je vader en de rest verstopt heeft?
Ik weet niet hoe duur een hengel is in waarde? maar ze weten echt wel wat ze meenemen hoor voor de rest gaan ze geen tijd verspillen lijkt mij.
Maar het zou wel mooi zijn voor TS natuurlijk
Batlow schreef:Ik heb overigens nog een zwart leren hoofdstel liggen, die om mijn c/d-pony heeft gezeten, heb je daar ook wat aan? Is nog helemaal prima niks mee aan de hand. Maar ik kwam heel toevallig een mooi hoofdstel tegen die ik had gekocht

Bunga schreef:Batlow schreef:Ik heb overigens nog een zwart leren hoofdstel liggen, die om mijn c/d-pony heeft gezeten, heb je daar ook wat aan? Is nog helemaal prima niks mee aan de hand. Maar ik kwam heel toevallig een mooi hoofdstel tegen die ik had gekocht
Hoi Batlow!
Wat voor een soort hoofdstel is het? Met een hoge neusriem/lage etc.
In ieder geval bedankt voor het aanbieden, had er helemaal over heen gelezen
Groetjes Lola