Morgen zal ik, als ik er tijd voor heb, foto's maken en plaatsen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyG schreef:Wat ziet dat er 'anders' uit.... Ik ken deze stal wel, maar herken er nu niks van terug, haha. Geloof dat ik maar eens een kijkje moet gaan nemen
Karin_deB schreef:KellyG schreef:Wat ziet dat er 'anders' uit.... Ik ken deze stal wel, maar herken er nu niks van terug, haha. Geloof dat ik maar eens een kijkje moet gaan nemen
Same here haha
Hoeveel paarden staan er op dit moment? Wel heerlijk dat we eindelijk eens zo'n stal in de buurt hebben. En zit er ook aangrenzend een wei bij?
TwankoLover schreef:KellyG schreef:Wat ziet dat er 'anders' uit.... Ik ken deze stal wel, maar herken er nu niks van terug, haha. Geloof dat ik maar eens een kijkje moet gaan nemen
Wat vind je er 'anders' aan?
Karin_deB schreef:KellyG schreef:Wat ziet dat er 'anders' uit.... Ik ken deze stal wel, maar herken er nu niks van terug, haha. Geloof dat ik maar eens een kijkje moet gaan nemen
Same here haha
Hoeveel paarden staan er op dit moment? Wel heerlijk dat we eindelijk eens zo'n stal in de buurt hebben. En zit er ook aangrenzend een wei bij?
Same here haha
Sappos schreef:Die waterbak is gaaaf! Dat wil ik ook in mijn weiland. Vind het echt super mooi geworden zo. Ben wel eens op een HIT stal geweest maar vond dat niets, paarden zo fel op voer. Ik houd het op mijn eigen manier van voeren maar ik wil wel een waterbak
Dani_ schreef:Sappos schreef:Die waterbak is gaaaf! Dat wil ik ook in mijn weiland. Vind het echt super mooi geworden zo. Ben wel eens op een HIT stal geweest maar vond dat niets, paarden zo fel op voer. Ik houd het op mijn eigen manier van voeren maar ik wil wel een waterbak
Waar zie jij die waterbak? *nieuwsgierig*