Sommige van jullie weten dat ik in september vorige jaar een mini shet heb gekocht met ernstig vergroeide benen....
Een nieuwe plek voor hem heb gezocht om hem een goed leven te bieden.....
Ik ben bang dat aan dat goede leven eerder een einde gaat komen als dat we hadden gehoopt....
Gister schreef ik in mijn andere topic al dat we zijn benen hebben in gezwachteld zodat hij meer steun krijgt....
[VVDD] Mijn mini shetlander!!!
Vandaag opnieuw bij hem geweest en hij had al niet veel zin om te lopen maar deed het toch...
Als ik al naar zijn voorbeen wijs wil hij bijten....., hij heeft pijn.
Toch opnieuw gezwachteld en terug naar het weiland..., dan moet je door de rij bak...., hij ging even lekker rollen zoals hij dat altijd doet...., stond op, ging weer liggen om nog eens te rollen en bleef liggen....
Hij wilde niet meer gaan staan..., ik ben bij hem gaan zitten en met hem gekroeld...., toen liep ik bij hem weg om er een stoel bij te pakken en hij bleef maar liggen...., zo heb ik een half uur naast hem gezeten en wist ik; het einde is in zicht.
Ik heb hem 3x een duw tegen zijn kont moeten geven voor hij wilde opstaan...., daarna vreselijk gehuild.....
Dit kan niet meer zo....., ik heb al die tijd zo mijn best gedaan.
Vanaf begin af aan er boven op gezeten, hem na laten kijken door vee arts en hoefsmid....
Maandag bel ik de vee arts...., ik wil, nee ik eis een eerlijk antwoord...... (vandaag ook gebeld, er was maar 1 vee arts die dienst had en die wil je echt niet

Eindeloos op de pijn stillers wil ik niet..., want ik weet, dit gaat van kwaad tot erger....
Ik ben bang dat het einde voor mijn kleine in zicht is....