Ik zal weer eens wat vertellen over hoe het met Millenium gaat.
Eerst even wat topic's over hoe het eerst ging om het allemaal even terug te bekijken;
[VVDD] Wou je trainen beland je in de kliniek! (schokkend)
[JITP] Foto's van dag 4 in de kliniek, en vergelijkingen met dag 2
[VVDD] op de kliniek dag 4
Om even in het kort te vertellen wat er gebeurd is zal ik is beginnen.
Op een maandag avond was ik lekker aan het rijden om haar te trainen voor het trainingskamp wat de week erop gepland stond; knhs kamp week 6.
Helaas werd Millenium hélemaal gek van een vlieg en is uiteindelijk samen met mij tussen/op de bakrand gekomen.
Voor uitgebreid verslag ziet u dus de andere topic's.
Hoe het nu gaat;
Nou we zijn nu een paar weken verder en het gaat super!
Mijn oom heeft 2 weken geleden Millenium naar een andere kliniek gebracht omdat hij haar wat dichterbij wou (lees; het is officieel zijn pony

Erg aardige dierenartsen en assistentes. Het bot van haar been is (gelukkig!) niet meer zichtbaar en ze wordt weer 'Milly'. Ze gaat weer eigenwijs doen en uit haar box proberen te lopen, appeltjes uit de poetstas proberen te '' jatten '' en noem het maar om. Dat is dus al goed nieuws! De wond ziet er ook super mooi en schoon uit.
Ze gaat deze week naar mijn oom; http://www.stalwilten.com en hier gaat ze 2 weken staan om het eertse deel te revalideren. Ze staat dan nog wel in het verband en moet nog elke dag even onder de lamp. ( Ze wordt behandeld onder een lamp die ze ook in het brandwonden centrum hebben. Deze lamp zorgt ervoor dat de genezing sneller gaat geloof ik!) Haar haakbeentje is al 1x vlakgesneden omdat daar wildvlees op was gaan groeien, dit moet over een tijdje ook weer afworden gesneden.
Al met al, gaat het dus al een stuk beter!