Ik ben zó blij
Ik had gisteren finale van de HTC-competitie. Ik ben op 4 plaatsen gestart, waarvan er 3 goed gingen. 1 wedstrijd ging finaal de mist in. Hij schrok van een spiegel en had even heel de bak nodig op uit te stijgeren. Ik heb de proef uit kunnen rijden, maar vraag me niet hóé 
Maargoed. Ik heb vorige week heel de week heerlijk kunnen oefenen, lekker op stal in de bak en oefenen oefenen oefenen! En zaterdag een drukke dag. 'Sochtends om 8 uur eruit, en naar Stravero. Uit de stal, gepoetst, opzadelen, beschermers aan, cap op, en gaan met die banaan! En het was zéker weten het oefenen waard!
'Smiddags ben ik naar 'm toegegaan, heb ik hem in de bak gelaten om nog eventjes zn eigen lekker vies te maken en gek te doen. Ik ondertussen zijn stal gemest en dik opgestrooid. Stravero uit de bak gehaald en 'gewassen'. Zijn staart was behoorlijk geel geworden omdat ik die niet kon wassen vanwege het weer. Maar 2x wassen met babyshampoo doet wonderen! Zn beentjes nog even afgespoten en Et Võila!
Op stal, naar huis, omkleden en werken maar! 'Savonds op tijd naar bed en zondag werd ik weer rond 8 uur wakker! Nog even op de startlijst gekeken hoelaat ik moest starten, 12:22uur. Daarna ontbijt op, gedouchet, knot in, goede kleren aan, spullen pakken en in de auto. Trailer aankoppelen en wachten op papa en mama (aangezien ik 16 ben en dus nog geen auto mag rijden
). Stravero ophalen van stal, goed ingepakt anders zit alles onder de str*nd
! Daar aangekomen mn vriendinnen uit Helmond weer gesproken en opzadelen maar
Losrijden ging al toppie, hij deed alles zo makkelij ken soepel!! Toen de proef....Ten eerste: Wou hij de bak liever niet in
. Papa heeft 'm even vastgepakt en mee'gesleurd'. In de bak aangekomen, aangemeld en starten maar. 'T ging toppie
!!! Prijsuitreiking was te paard, en ik was 1e in de klasse Z1 met 208 pnt: Z1 KAMPIOEN DUS
HÓÉ trots kun je zijn op je kanjer 
Moest 't even kwijt hihi

Groetjes Evelien en hoefjes Stravero