Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Swieb schreef:Ik heb het dier ongekeurd gekocht voor ook niet teveel geld van een partikulier die ziek geworden is, met paspoort zonder samboekpapieren. Volgens haar en de mensen daar op stal liep ze 4 x per week een bosrit van een uur of twee en we hebben ook eerst met haar in de bak gereden.
Ik kan over Ottsje ook niets verkeerds zeggen, alleen dat ze doorgezakt is, verder heerlijk rijdt en superbraaf is. Mijn dochter van 8 is er van het weekend nog mee de bossen in geweest.
Ze woont nu sinds 19 oktober bij ons en ze doet het verder prima. Heeft meer bijvoeding nodig dan de rest, maar dat komt helemaal goed. Ze staat nu lekker in de stal 's nachts met deken en de rest los in de wei zonder deken.
We wisten dat ze meer zorg nodig heeft dan het jongere grut op de wei, maar dat vinden we niet erg. En al heeft ze artrose, of weet ik veel wat, zolang ze pijnloos lekker op de wei kan lopen en mijn kids af en toe even met haar op rit kunnen, mag ze hier stokoud worden, dat heeft ze echt wel verdient.
volgens de smid zijn haar benen en voeten prima in orde zover hij kan beoordelen. Ze kreupelt niet, is lekker voorwaarts en geniet er ook van zoals ik kan oordelen.