Dat karakter heeft wel wat uitleg nodig ik heb haar in November gekocht van iemand die er niet echt heel serieus mee reed het is een felle tante en diegene die ze had had er soms ook wel wat angst voor daarom was ze ook niet echt getraind.
Ik reed ze af en toe al als haar eigenaresse op vakantie was of een dagje niet kon onze klik was geweldig en ik vond haar een geweldig dier. Ze is een dier met onzettend veel kwaliteit een super achterbeen voorbeen maar een merrie met een onzettend karakter.
Toen diegene die haar had er 2 keer hard was afgevallen met opstappen heeft ze de knoop doorgehakt om haar te verkopen ik kon haar niet laten gaan en heb haar gekocht als 2de paard.
We moesten erg aan elkaar wennen ze was een binnenbak gewend waar ik nu sta met d'r is alleen een buitenbak ze kwam in de winter eerst nooit los bij mij heel veel.
Ik weet hoe goed ze kan lopen en daarom was het in het begin lastig tussen ons.
Ik ben ook mijn sullige altijd brave en rustige ruin gewend en nu een merrie wat een verschil.
We hadden veel les en het ging best de goede kant op vandaar ik haar ook had opgegeven voor de selectie bij Laurens van Lieren.
Tot een week of 8 geleden mevrouw begon met staken steigeren en niet zo'n beetje ook.
Met veel les begeleiding er toch weer opstappen ook al vond ik het doodeng en veel doorzettingsvermogen en mijn trainer die haar een paar keer heeft gereden zijn we nu toch weer op het goede spoor ze word nu echt mijn vriendinnetje.
Om alles uit te sluiten is de tandarts erbij geweest en Steffi van der Laarse waar wel het één en ander uitgekomen is zoals een blokkade in haar rug en veel spierpijn daar zijn we nu allemaal mee bezig ze zonder pijntjes te kunnen laten lopen.
En wat Steffi vooral zei je hebt een gouden paard maar dat wist ik al wel!!
Daarom toch mee naar LvL( eerst met veel twijfel) en wat een super merrie ze liep echt heerlijk was superbraaf dus echt weer een duw in de goede richting!
Ga volgende week L1 met haar starten en ben benieuwd wat ons allemaal nog te wachten staat.
Helaas niet genomineerd maar ach maakt niks uit! Een super goede ervaring!
En eh ja ik zit wat naar voren word altijd aan gewerkt haha.
Hier de pics:
Commentaar van Laurens:
Probeer je rug wat recht te maken handen iets stiller je hebt een paard met veel kwaliteit en de houding waarin ze loopt is prima.
En haar koppie nog voor we de ring in gingen.
!