Daisy ging nu ook voor het echie en voor het eerst de trailer op en op vreemd terrein..
Sochtens eerst daisy wat gewassen manen getrokken en gevlochten.. Wat zag ze er mooi uit

Nou het laden in de trailer.. Ze stond er gelukkig met 10 min in..
Bij Oudkarspel aan gekomen hebben we ons eerst aangemeld en ons sjabrak opgehaald..

Daisy hebben we daarna van de trailer gehaald en zijn we langzamer hand gaan opzadelen..
Daisy werd wat onrustig van al die paardjes om haar heen maar ik was wel trots op der hoe ze zich gedroeg.
Ik heb toen even op het terrein met haar gestapt voordat we mochten inrijden..
Het inrijden ging echt bagger.. Ze had in 10 min tijd 4 x der tong over het bit gelegd.. Zullen de zenuwen wel zijn..

na mij idee ging de tijd veelste snel en had ik het diee dat ik er net opzat toen ik de ring al in moest..
De ring in bij laurens:
Zo daisy keer haar ogen uit.. Al die vlaggen en een enge rare man in het midden.. En ow die enge witte dingen ( z dressuur hekjes) Daisy heeft een fobie tegen wit en is er ald de dood voor.. ( ze heeft nog niet ondekt dat zezelf ook bijna wit is

Daisy keek de sterren van de hemel.. Maar ze bleef bij mij..
Ik kreeg al snel de aandacht van Laurens..
Lindy ga maar in het midden rijden misschien vind ze dat minder eng..
Ja dat ging inderdaad wat beter..
Na eventjes op het midden gereden te hebben had ik weer de aandacht van Laurens..
Lindy zodra je geen reactie krijgt op het nagefelijk moet je op een andere manier een reactie krijgen dus dan neem je haarterug als je maar een reactie krijgt ..
Dus daar ging ik mee aan de gang zodra ze niet op mijn hand reageerde nam ik haar op mijn zit terug in stap en zette haar meteen weer over in draf.. dit ging super en er kwam steeds meer ontspanning in..
Maar wat vliegen die 15 min om zeg.. Het was zo voorbij..
Op het moment dat onze groep klaarwas ree ik net weer langs Laurens.. Ik kon het niet laten en zei :
"Laurens mijn paard blijft je een engerd vinden " Hij draaide zijn hoofd om en zei niets meer

Al met al heb ik een geweldige dag gehad een super ervaring voor daisy.. echt een vuurdoop..
De 15 min dat we gereden hebben was ze zeiknat.. Zoveel indruk dat het op mijn meisie maakte..
Meis ben trots op je!!!!!!!
Nou dan hier de foto's zoals je kan zien eerst vrij gespannen en daarna steeds meer ontspanning

1.

2.

3.Hier zei laurens wat tegen mij waarom ik erg moest lachen

4.

5.

6

7.

8.

9.

10.

11.

12.