ook ik heb de 23ste mee gedaan in exloo.
ik vond het eerlijk gezegd behoorlijk tegen vallen.. hij heeft helemaal niet gekeken.. hij was alleen maar druk met zn chocolade reep
ik verwachtte helemaal geen clinic of dat hij tegen iedereen iets zou zeggen, maar kijken leek me wel een goed idee als je talent zoekt.. ik was er ook niet heen gegaan met het idee dat ik genomineerd zou worden, hoe groot is die kans nou helemaal?! maar ik had wel gehoopt op 1 aanwijzing of op een algemene opmerking, maar hij heeft een kwartier lang op 1 aanwijzing na, zn mond gehouden, dat was wel erg jammer.. hij had er genoeg tijd voor, maar ik kreeg sterk de indruk dat hij er geen zin meer in had.. begrijpelijk na zoveel uur in die kou, maar tegenvallend..ik had gehoopt dat Thinka wel op zou vallen, maar helaas.. Het blijft natuurlijk een leuke ervaring, maar bij joost peters rijden vond ik veel leuker!! hij keek tenminste echt en bij hem kreeg ik de indruk dat hij het leuk vond om te kijken wat ik bij laurens sterk miste..
thinka deed gelukkig super haar best en daar ging ik voor!
we hebben er weer een mooi dekje en een ervaring bij.eerst maar even een paar foto's wie mn vader heeft gemaakt, die zijn niet van super kwaliteit, maarja, beter iets dan niets he
1.

2.

3.

4.

5.

de volgende foto's zijn gemaakt door h2f:
aankomst:
6.

7.

8.

9.

10.

11.

als jullie nog tips of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag, start alsjeblieft geen discussie over het feit dat ik het tegen vond vallen, dit is mijn mening
.. Wel jammer voor jou..
)
Ik vind het er super netjes uitzien! Super leuk paard en jullie vormen een leuke combinatie!
het jasje krijgen we van onze vereniging, zijn gesponsord door autobedrijf stegeman, dat staat er dan ook op in die gele letters