30 november 2005 Hier was ik ongeveer 2 dagen bij mijn nieuwe baasje allemaal beetje wennen.

17 december 2005 Mn baasje had het deurtje van de stal een beejte te hoog gemaakt kon er net over heen kijken is nu wel anders hoor.

24 februari 2006 Mijn eerste poetsbeurd spannend hoor

zaterdag 3 juni 2006 Tjah hier wist ik niet zo goed wat het eerste moest gaan groeien dus mn lichaam klopte niet echt.

vrijdag 7 juli 2006,
Ik had ook erg veel lol met Kelly alleen Kelly kon niet echt lachen om de grapjes vna mij

16 augustus 2006
Hier was ik al flink aan het groeien

25 januari 2007 Hier had ik al een lekkere warm teddyberenvacht maar mn baasje ook flink poetsen om mijn haren er weer uit te kunnen krijgen

11 maart 2007In vies worden ben ik ook een ster mar Kelly moet het me nog even goed voor doen want ik kom nog niet rond met rollen

6 mei 2007 Hier werd ik al best een mooie meid al zeg ik het zelf

21 juli 2007 Hier werd ik al een beetje dikker en kwamen mijn rondingen zoals jullie dat zo mooi noemen te voorschijn

20 oktober 2007 Toen kreeg ik 2 nieuwe buurjongens Casper en Roy

22 december 2007 Ik samen met mijn baasje lief he?

12 mei 2008 Kijk hier kom ik zelfs al met mn kont over de stalrand goed he??

Zo zie ik er dus nu uit lekker in het zonnetje
Okay nog 1linkje dat is een filmpje van mij dat ik er aan kom draven. Mijn baasje kon de zoom knop niet vinden dus het is een beetje vaag maar asl ik dichtbij kom zie je mij wel goed
http://www.youtube.com/watch?v=yoFJewFYJWQ
Ik hoop dat jullie mijn foto's een beetje leuk vond. Mijn baasje heeft er honderden maar ja dat kan ze hier niet op bokt gaan zetten. Mijn baasje heeft mij beloofd dat ik donderdag spulletjes krijg een eigen zadel en hoofdstel bit en alles er op er aan best spannend. Helemaal alleen in de kar zonder Kelly naar een meneer die allemaal zadels heeft. In juli ga ik naar een andere meneer. Hij gaat misschien op mij rijden. Mn baasje is volgens mij zenuwachtiger dan ik!! O'ja een reactie zou leuk zijn