-Na veel wikken en wegen toch maar een topic aangemaakt

Er zit een heel verhaal vast aan dit paard, voor interesse mag je altijd pb'n

10 maart 2007. Ow wat heb ik mij lang verheugd op dit moment. En het is gelukt, het is gebeurd, en sindsdien gaat het goed!

beugels opmaat maken.
opstappen
En ja, bijna zat ik!
Ik mag je zeggen, ik heb nooit durven dromen dat dit is gelukt, dat ik op mijn eigen paardje kon stappen. Nog wat angstig ging ik verder, maar dankzij goede hulp is het gelukt!

Even uitleggen hoe 'dit' paard nu in elkaar zit..
Even stiekem in de spiegel kijken *trots*
Dit was dus de eerste keer dat ik op Vianne stapte,Mijn gevoelens toen op dat moment, gewoon niet te beschrijven. Verdriet, onmacht, trots, blijdschap.. Alles zo'n beetje wat er bestaat.

16 maart. De 2e x dat ik erop zat.

belonen
27maart. een van de eerste keren thuis in de bak. *nog aan de longeerlijn*

-Toen was er een tijdje geen foto's?!*
12 april. Ik was jarig en kreeg een setje kado van stal

niets gaat boven roze

14april. Het ging al steeds beter de goeie kant op, ik reed al vrij en kreeg steeds meer vertrouwen.

En toen was het alweer Juni, de eerste keer dat ik reed zonder Caitlin. Gelukkig had ik annemieke(miekske) nog en heeft ze ook wat foto's gemaakt.
losstappen
poseren.
drafje

* De galop vond ik altijd erg moeilijk uitzitten. Vooral omdat ik een erg afhankelijke zit heb

Juli- Toen heb ik Vianne een tijdje bij Hanneke gestald gehad, caitlin en ik hebben daar goed getraind en erg veel geleerd. Ook heb ik een hele week helemaal alleen gereden, zonder aanwijzing oid.. En dit heeft me goed gedaan. Ik ging meer op mezelf rijden, werd serieuzer en we gingen weer met sprongen vooruit

En dan een filmpje voor het betere beeld, een heel ontspannen galop. Wat was ik toen eigenlijk trots op ons!

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5298217714
helaas is ze teruggekomen met een peesblessure, oorzaak weten we nog steeds niet.

Vianne heeft toen wel een flinke tijd stil gestaan, maar de tijd was het waard. Vianne was zo goed als doorgereden, en de rust was verdient

Oktober-.
Als ze ontspannen loopt ziet het er zo uit

Ze vind het leuk om in de plassen te stampen, maar dan wel met kop in de lucht

Helaas was de peesblessure -blijkbaar- nog niet geheel voorbij, dus hebben we vianne op langdurige rust gezet. Ze staat nu alweer bijna 2,5 maand weer op rust. En d'r pees is nu geheel genezen, ze heeft een scan gehad, waar weinig op te zien was. De verdikking is ook helemaal weg, dus het is de bedoeling dat we in Januari weer gaan beginnen. En als de tijd rijp is, pik ik graag een paar een dressuurwedstrijdjes. Ik heb er volle vertrouwen in!!
En dan nog een paar foto’s van toen tot nu, vianne en ik

Okt.2005.

Zomer 2006

Sept. 2007

Nou dit was dan mijn jaartje met vianne, inmiddels heb ik dr al 3 jaar.

Ik heb nog nooit zoveel geleerd van een paard, en ben ook super blij dat Caitlin mij helpt

http://i92.photobucket.com/albums/l26/s ... euw004.jpg
Natuurlijk mogen jullie commentaar geven, maar gelieve een PB als je vragen hbt over dr verleden of wat er met dr is gebeurd!