@Laura
Jaja, ik was een smurf, ik weet het. 
Van het rijden weet ik, moest toen wennen aan boomloos op Food, had heule slechte zin en ik zit sowieso beter zonder zadel. Dus dat is inderdaad slecht te vergelijken. Wel zie ik een foody die vooruitgaat, vooral in vrolijkheid. Maarja, dat komt doordat hij bij die eerste foto een bitje in had. Bij het springen zie ik wel degelijk vooruitgang in Comotu's beentechniek, bij dit eerste foto valt het wel mee, maar in de andere foto's uit de reeks (kan ze thuis eens laten zien) hangen zijn benen er echt maar wat bij. Dat is nu (ook niet bij lage sprongetjes) niet meer zo. Verder lig ikzelf iets minder op zijn nek en heb mijn knieën beter gebogen. Wel heeft Comotu een beter hals houding op de eerste foto.
@Eline
Je bent altijd welkom, dat weet je.
Zijn nekkie komt inderdaad lekker uit op die foto!
@Valeriej
Dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk om te horen, dankje!
@Love_Blinkey
Wist je nog niet dat ik magische krachten heb? De zee gaat voor mij aan de kant, ik laat stenen zweven, kijk in de toekomst.
*Foutje dus! 
@Brenda
Dankje, ik vind hem ook erg veranderd! Het was mij trouwens helemaal niet zo opgevallen, tot ik de oude foto's zag! Hierboven heb ik al mijn magische krachten verklaard. Ik hoop ook dat er meer foto's volgen, probleem is de fotograaf. Mijn broer moet ik sméken en dan ook nog geluk hebben. Verder heb ik niemand om foto's te maken.
*Hint hint, aan Laura, Eline en Brenda!