[Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief December

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

[Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief December

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:50

Voorwoord van de Redactie
Afbeelding

Het is weer december! De kruidnoten, taaitaai en surprises hebben plaatsgemaakt voor kerstbomen, kerstkransjes en de plannen voor de kerstdiners, maar wij hadden nog één keer contact met de Goedheiligman en hij bracht ons de uitslag van de gedichtenwedstrijd! Scroll snel verder als je wilt weten wie er zo’n muffinpakket heeft gewonnen!

Daarnaast deze en volgende BNB ook een extra rubriek: Een Jaar Lang In The Picture, waarin we een paar van de mooiste/opvallendste/indrukwekkendste overzichtjes van het afgelopen jaar uitlichten.

Kortom, we hebben weer een goed gevulde BNB! :)

Namens de redactie wensen we alle Bokkers alvast hele fijne feestdagen en het allerbeste voor 2012!

Toelichting
Voor alle onderwerpen geldt dat we graag van jullie ideeën krijgen voor de volgende afleveringen; ook als je andere suggesties of opmerkingen hebt, kun je die kwijt op het speciale e-mailadres nieuwsbriefBokt@gmail.com. Elke nieuwsbrief verschijnt halverwege de maand, probeer daarom voor of rond de eerste van de nieuwe maand te reageren. Alle reacties worden gewaardeerd. Zo kun je ons ook suggesties voor '...' van de maand toesturen, maar ook je vermoedens voor welk teamlid er op de foto van de maand staat.

De nieuwsbrief van november is hier terug te lezen. De BNB is een afgeleide van het BBB. Hieronder kun je van de langere onderwerpen steeds een eerste alinea lezen, de volledige tekst staat dan in de berichten eronder.

De redactie wenst jullie veel leesplezier met dit nieuwe BNB.

Bellatrix, Dribbel, Lielle, Marieke_K, Nadia, Sammie, Yasmine en xingridx

Highlights van de afgelopen maand

Sinterklaas
Op 5 december had Sinterklaas een verrassing voor de Bokkers. Omdat het er toch echt naar uitziet dat we op 1 januari een nieuw EA hebben en we dus helaas geen muffins krijgen van Bart, heeft de Sint een heus muffinbakboek samengesteld zodat iedereen toch muffins of ander gebak heeft in het nieuwe jaar! Heb je het gemist? Je vindt het boek hier

Daar is ook aangekondigd dat de 5 beste dichters van Bokt een muffinpakket zouden winnen. Klik hier om te zien wie er gewonnen heeft!

Een Jaar Lang In The Picture
Het is altijd mooi om aan het eind van het jaar terug te blikken naar de gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Hoogte- en dieptepunten komen voorbij, successen en geluk, maar ook grote verliezen. Omdat deze topics niet ondergesneeuwd mogen worden op het gewone ITP, is ook dit jaar op 1 december weer EJL-ITP geopend. Er komen daar dagelijks vele mooie topics voorbij, vol met herinneringen aan voorbije tijden en omdat de redactie hier toch ook bij stil wil staan, hebben we er in deze BNB enkele topics uitgelicht. Kijk ]hier welke dat geworden zijn.

Topic van de maand
Deze maand zijn er weer een aantal topics die we met jullie willen delen, want er is weer veel gebeurd! Om te zien hoe aanstekelijk paardrijden eigenlijk is, maar ook voor wat voor verwarring dat kan zorgen, kijk snel verder!

Andere opvallende gebeurtenissen op Bokt
Er gebeurde natuurlijk nog meer op Bokt. Deze maand kwamen we dit heerlijke topic van Vjestagirl tegen, we raden het de Bokkers zeker aan eens te proberen zelf chocolade te maken!

E_Nalanta kreeg vliegles en deed dat, gelukkig voor ons, terwijl het werd gefilmd :Y)

Als je nog op zoek bent naar een geschikt onderkomen voor je hamster, gebruik dan geen rattenkooi! xMonsterr kwam er achter dat dat toch niet zo heel praktisch is...

Nieuws
Afbeelding

Het nieuws van de afgelopen maand stond vooral in het teken van de verkoop. Aangezien per 31 december de transfermarkt gesloten wordt, of in ieder geval combinaties die pas daarna onstaan niet meer aan de start mogen komen tijdens de Olympische Spelen van komende zomer, verwisselen heel wat paarden van eigenaar. Eric Lamaze heeft na het verlies van zijn legendarische Hickstead inmiddels diverse nieuwe paarden tot zijn beschikking; Hans Peter Minderhoud zal komend jaar met Donna Silver aan de start komen. De Nederlandse eventer Raf Kooremans zag toppaard Demeter vertrekken maar kreeg met Chase the Moon een nieuwe routinier op stal.

Daarnaast is er ook veel aandacht voor de comeback van Salinero en het sterke Engelse dressuurteam dat in Olympia oppermachtig was.

De tien van december
Deze maand is het alweer de laatste editie van 'de tien'. Als afsluiting van het jubileumjaar is er een overzichtje gemaakt van dingen die in het grote Boktboek moeten komen. Zo vind je hier een overzichtje van alle aparte logo's die voorbij zijn gekomen in de afgelopen jaren, de typische 1 april-grappen en enkele roemruchte topics. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan hier

Discussie van de maand
In de discussie van de maand besteden we deze keer aandacht een belangrijk onderwerp, namelijk wat je moet doen als iemand in elkaar zakt

Nieuwstopic van de maand
Dit keer is er gekozen voor een heel bijzondere recordpoging als nieuwstopic van de maand. Gentenaar Peter De Clercq is ten tijde van het schrijven van deze tekst nog niet eens halverwege zijn poging om 80 uur op een paard te zitten.

Testrecept
_Noor heeft de ingrediënten voor november bepaald: zalm en tomaat. Uit de 4 opgegeven recepten werd de lasagne met zalm, spinazie en tomatensaus als winnaar gekozen. Wel 5 bokkers hebben het recept uitgetest en hun verslag geplaatst (inclusief foto's!); [VT] Testrecept november deel 3: het uittesten. Deze 5 bokkers hebben het recept met een mooi 7,5 beoordeeld.

Voor december staat alweer een nieuwe uitdaging, dus pollepels in de aanslag!

Communitynieuws

Bokkers in de media
En ook afgelopen maand zijn er weer een aantal Bokkers toegetreden tot het rijtje BN-ers :D
Kijk snel hier wie dat zijn!

Heb je ook een tip voor Bokkers in de media? Stuur dan een pb naar Marieke_k

Quotes van de maand
Wederom diverse quotes deze maand, maar natuurlijk nooit genoeg! Dus help mee! Deze maand stuurde onder andere eenitraM een leuke quote in. Zie jij een leuke quote of opmerking voorkomen stuur hem in naar ons welbekende e-mailadres, via pb of klik bij de post op de TeMknop!

Hartekreten
Deze maand helaas geen hartekreten!

Wil jij ook een persoonlijk bericht sturen naar iemand, stuur dan je hartekreet via een pb naar Bellatrix.

Kunstwerk van de maand
Deze maand is gekozen voor Tinker Bonny van Bokker Cyntje als kunstwerk van de maand. De redactie vindt het een knap stukje werk!

Daarnaast zijn ook de zelfgemaakte, levensechte ‘reborn’ pop van adesso, het verhaal van thoraklover en het originele, zelf ontworpen waarschuwingsbordje van Roskur positief opgevallen.

Uiteraard mag alle kunst die jullie opvalt via een PBtje naar xingridx, zodat we volgende maand weer een mooi resultaat hebben!

Het virtuele bloemetje
Het Bloemetje willen we elke maand aan een Bokker geven die iets heftigs meegemaakt heeft en wel een troostende arm om zijn/haar schouder kan gebruiken.
Neem ManonWL nou, zij raakt betrokken bij een auto-ongeluk wat fataal af had kunnen lopen. Lees haar verslag in [LZP] Auto ongeluk had fataal kunnen worden

En Danij valt van haar paard als die wordt aangevallen door een hond. Niet alleen heeft Shiloh een paar fikse wonden die zelfs gehecht moesten worden, maar ook Danij haar zadel is kapot. Lees haar verslag in [VVDD] Mijn pony (axiomas Dynamite) aangevallen door een hond!

Het virtuele zonnetje
Deze maand willen we twee zonnetjes uitdelen. De eerste is voor Bokker bicci die haar paard uitleende voor een wel heel bijzondere sinterklaasintocht. We gaan er vanuit dat haar paard die dag een hele lekkere winterpeen heeft gekregen!

Het andere zonnetje is voor Bokker Annemun, die een veulen helemaal alleen in een weiland zag lopen dat wel erg dichtbij en open bij de snelweg lag. Annemun besloot de situatie van dichtbij te inspecteren om vervolgens het veulen proberen te vangen, voordat hij de snelweg op zou lopen. Hoe haar avontuur is afgelopen kun je hier lezen.

Met dank aan FlorisSam voor het sturen van een e-mailtje! Wil jij een Bokker in het zonnetje zetten? Stuur dan een e-mail, een pb of een tem.

Wikinieuws
Er is ook deze maand weer hard aan de Wiki gewerkt! Wil je weten wat er allemaal is aangepast? Kijk dan snel verder!

Wist je dat...
Olympia een bijrijdster heeft voor Wally. *\o/*
xingridx bijna naar de Winter Efteling gaat :#
Marieke_k met haar bolle een erg leuke clinic bij Thamar Zweistra heeft gereden :D
Jans lekker gaat genieten van twee vrije weken
Nadia tussen Kerst en O&N ook lekker van een paar vrije dagen gaat genieten
Iris82 volop aan het genieten is van haar kerstaankopen
Mars een nieuw bijrijdpaard heeft, welk paard zou dat zijn?

Column
Deze maand is de column geschreven door Yasmine. Zij studeerde het afgelopen half jaar in Canada en doet in haar column verslag van haar belevenissen aldaar en de cultuurverschillen die ze heeft ervaren tijdens haar periode aan de andere kant van de oceaan. Lees hier haar verhaal!

Heb je een tip voor een interessant onderwerp voor de column in de BNB? Laat het ons weten via een pb'tje naar xingridx!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:51

Sinterklaas
Voor de uitslag laten we de Sint vanuit Spanje nog even aan het woord:

Sinterklaas schreef:
Ook dit jaar bezocht de Sint Bokt weer.
Meer lezen? Dat kan op VN.
En ook hij was in de muffinsfeer
(Natuurlijk is hij zelf ook fan)

Voor alle Bokkers nam hij wat kleins mee,
er zat een bakboek in de zak!
Maar Sint had nog een idee,
voor vijf liefhebbers van dit gebak

Vijf muffinpakketten te winnen
voor degene met ‘t mooiste gedicht
En die prijzen zijn nu dus te innen
door de mensen onderaan dit bericht.

Wij willen hen feliciteren,
jullie raakten de juiste snaar!
Dat jullie maar veel lekkers creëeren :)
En dag Bokkers, tot volgend jaar!

Sint en Piet

De winnaars zijn:
- Sjolvir
- PussInBoots
- No_Worries
- Roosch
- WildWings

Daarnaast is er geen muffinpakket, maar wel een eervolle vermelding voor:
- Jaggie
- Tieneke
- Bellatrix
- EngeltjeS
- Lente
- _Inga

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:51

Een Jaar Lang In The Picture
Dat een jaar niet altijd verloopt zoals je had gehoopt, weet ook P_Tries, zij verloor allebei haar paarden in 2011. Wij wensen haar hier nog heel veel sterkte mee. Haar topic vind je hier

Suzan_bobar heeft ook een bijzonder jaar meegemaakt met haar pony Bobar. Van een aantal stappen vooruit met een hele creatieve oplossing naar een geblesseerde pony, stamceltherapie en hopelijk weer opbouwen in 2012!

Gelukkig ging niet alles mis! Naaltje laat zien hoe je ontzettend veelzijdig bezig kunt zijn met je pony en geeft een prima demonstratie van 'Lol met je knol!'

Elanor geeft een fijn overzicht van haar Lola, inmiddels 32 jaar oud maar nog lang niet op!

En ook een fijn topic opent xMonsterr, die dit jaar haar eerste eigen pony kreeg en daar ontzettend veel plezier van heeft!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:52

Topic van de maand
Er is nu bewijs dat het paardenvirus besmettelijk is en dat we mensen aansteken om ook te gaan paardrijden. Angeliekje haar schoonmoeder wilde toch wel eens meer weten en zij was niet de enige. Lees meer in [PP] Schoonmoeder wil opeens paardrijden...

Dat paarden niet alleen besmettelijk zijn, maar ook verwarrend, bewijzen de veronderstellingen in het topic van Urielle [PP] Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Paarden besmetten niet alleen mensen of zorgen voor leuke uitspraken, maar je maakt ook spannende dingen met ze mee tijdens een buitenrit. Zo kwam rensiepensie een losse tinkerhengst tegen op strand, lees haar verslag in [VVDD] Woeste tinkerhengst losgebroken op strand!

Bokkers die al wat langer op het forum posten zullen het wel herkennen, topics uit je begintijd. Lees de penny verhalen en biecht op in het topic van Sabinee__ in [LZP] Je eigen bokt-carriére .. Biecht op!

Niet alleen topics op Bokt zijn hilarisch, ook blunders van anderen die jij dan net wel ziet zijn heerlijk, lees en lach mee in het topic van AxS136 [LZP] De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Dat mensen de raarste dingen meemaken is al lang bekend, maar dat er opeens een kameel opduimt voor je, dat maken niet veel mensen mee. Seven wel, lees haar hele verhaal hier [BB] En wat zie je daar dan opdoemen.........

En als afsluiting een :D topic [KH] Ten Ways To Get In Shape To Own A Horse...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:52

Bokkers in de media
Zo was afgelopen maand was Bokker flyer te zien in Koffietijd samen met haar mini-paardjes. Heb je de uitzending gemist? Je kan hem hier terug kijken: http://vizoo.nl/rtl4/koffietijd/24276.html vanaf de 32ste minuut start het onderwerp van flyer.

Niet paard-gerelateerd, maar wel een Bokker in de media afgelopen maand was Bokker Robin. Zij was deelnemer in het programma 'de Man met de Hamer' van BNN. Hoe zij daar terecht is gekomen?
Citaat:
BNN maakt dit jaar voor Serious Request 2011 het programma De Man met de Hamer. Hartstikke leuk en vorige week was de eerste aflevering die ongeveer 3 weken geleden is opgenomen. Tijdens de avondopname moest je als publiek een papiertje invullen waar je een goede imitatie van kon geven. Ik keek eens rond en zag ongeveer 100 mensen. Het enige wat ik kan imiteren is jawel: een paard. Dus ik schrijf paard op met de gedachte dat er vast wel iemand van die 100 mensen leuker is dan ik. Ik lever dat briefje in, en ga met een gerust hart op mijn stoel zitten. Tijdens de opname werd al vrij snel duidelijk waarom we dit hadden moeten invullen, namelijk een plek in het panel tussen de BN'ers. En daar kwam het moment. Ruben Nicolai had de 4 leukste uitgekozen. De eerste 3 waren erg leuk en ik heb er hard om kunnen lachen tot ik het volgende hoorde: Ik ben op zoek naar Robin uit Weert.....

Benieuwd naar hoe dit is afgelopen? hier kan je het hele topic lezen.

Heb je een tip voor 'Bokkers in de media'? Stuur dan een PB naar Marieke_k

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:53

Quotes van de maand
Boktmobiel zorgt soms voor wel erg rare correcties. Hadden we vorige maand al onbekeerde pony's, deze maand een wel erg 18+ opmerking. Of was het misschien stiekem toch geen autocorrect???
Citaat:
Cocks, daar houd ik ook wel van denk ik!

Je kunt echter de autocorrect niet overal de schuld van geven. {:)
Citaat:
Dat is dan in ieder geval 1 ding wat ik wel goed vind van Bleker. Qua natuur vind ik hem een Ramp met de hoofdletter P.

Eenzijdige communicatie is natuurlijk ook niet altijd leuk...

Citaat:
Ik heb geprobeerd te zoeken op Nederlandse soldaten, maar nog niks gevonden.
Alleen wel veel over oorlogsgraven adopteren, maar dat schrijft niet zo gemakkelijk.....

Typex is giftig, want....
Citaat:
is idd giftig in iedergeval want waarom staat er anders zo'n dode vis op <<)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:54

Wikinieuws
Afbeelding
Een voorbeeld van een Fjord die de typische stand
van hoefbevangenheid laat zien. Foto door Bokker esmir

Vorderingen afgelopen maand
Geen verrassing natuurlijk, ook deze maand is er weer aan de Wiki gewerkt. Zo heeft het renpaard Zenyatta haar eigen pagina gekregen en is er een interessante fotoserie over spat toegevoegd aan de Wiki. In de categorie wedstrijd is er een artikel geschreven over de organisatie van het indoorkampioenschap en ook is er een overzicht te bekijken van alle regio's van de KNHS. Het artikel over cushing is in de standaard opmaak voor medische artikelen gezet. En in het artikel over de acacia is informatie toegevoegd van een onderzoek uitgevoerd door de dierenkliniek van Emmeloord.

Naast interessante artikelen is de Wiki ook uitgebreid met foto's. Erg blij zijn wij met de aanvullingen over het onderwerp hoefbevangenheid. Zoals deze foto die de afwijkende stand van de hoeven duidelijk laat zien. Er is nu ook een foto te bekijken die de kenmerkende ribbels in de hoef duidelijk weergeeft. En een foto van break-over beslag. Dit is beslag dat verlichting kan bieden aan paarden of pony's met hoefbevangenheid. Naast deze medisch gerelateerde foto's zijn er ook nog foto's toegevoegd van de Malapolski. Tot slot willen we jullie deze prachtige foto van een champagne kleurig paard niet onthouden.

Tot slot..
Zijn wij op zoek naar nieuwe Wikimoderators! Heb je interesse? Of wil je meer weten over de functie? Kijk dan hier.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:55

Column
8000 kilometer weg van huis

Afbeelding
Op 28 augustus begon mijn grote avontuur: 4 maanden studeren aan de University of British Columbia in Vancouver, Canada. Inmiddels staan er alleen nog maar enkele final exams tussen mij en het einde van mijn uitwisseling en ik ben al heel wat culturele inzichten rijker.

Het eerste wat je moet weten over Canadezen is dat ze ontzéttend opgaan in hun sporten. Ik was vroeger geen grote sportfanaat, maar kan nu wel degelijk zeggen dat ik kan genieten van een potje American football of ijshockey. Zo zijn we gaan supporteren voor onze BC Lions tijdens de finale van de nationale cup van American football en hebben we het Vancouver team (de Canucks, voor zij die How I Met Your Mother kijken ;) ) toegejuicht tijdens een échte ijshockeymatch. En dat kan natuurlijk niet zonder bijhorende make-up, T-shirt en foam finger. Want ja, ze bestaan, die foam fingers! Maar varsity sport is er natuurlijk ook en UBC heeft een fantastisch basketball-, ijshockey- en footballteam, de Thunderbirds. Ons sportfanatisme ging zelfs zó ver dat we ons lieten overhalen om een potje curling te spelen, dé Canadese sport. Ik vond het altijd maar een gekke sport, zo met stenen over het ijs glijden, maar who knew - curling is leuk!

Maar als je Canada zegt, zeg je uiteraard ook prachtige natuur. En dat kan ik beamen, want vanuit mijn slaapkammerraam heb ik het meest adembenemende uitzicht dat je je maar kan inbeelden. Canadezen gaan in vergelijking met ons Europeanen ontzettend meer respectvol om met hun natuur. Er wordt vlijtig gecomposteerd, gerecycleerd (wat bv. in de USA dan weer helemaal niet wordt gedaan) en toen we aan de grens met Amerika een uur moesten wachten, was er een bordje dat ons vriendelijk vroeg om de motor af te zetten. Canadezen zijn erg trots op hun natuur en doen dan ook hun uiterste best om die te beschermen.

Uiteraard is het studentenleven hier ook helemaal anders. Omdat studenten hier veel meer moeten betalen om te kunnen studeren, merk je ook meteen dat ze ontzettend gemotiveerd zijn om goede cijfers te halen. De eerste week van het schooljaar zaten de bibliotheken al meteen stampvol met studenten die al ijverig artikels aan het lezen waren of zelfs al zaten te studeren. Daarnaast krijg je ook een cijfer op je deelname tijdens de colleges (meestal zo'n 10%-20% van je eindcijfer), waardoor het heel gewoon is om regelmatig te antwoorden en vragen te stellen. Het was voor mij dan ook erg vreemd om over te stappen van een aula met 200 studenten waar je heel lam ligt te luisteren naar wat de professor zegt naar een klein klaslokaaltje met 20 personen waar je je professor bij de voornaam noemt en op een interactieve manier les krijgt.

En bij studeren hoort natuurlijk ook: uitgaan! Hier ligt wellicht het grootste verschil met België. Want terwijl wij rond 23u 's avonds misschien er eens aan denken om uit de zetel te klimmen en je klaar te maken, staan de Canadezen om 20u al te wachten aan de clubs. Uitgaan wordt uiteraard altijd voorafgegaan door "predrinks" - hoofdzakelijk omdat drank ontzettend duur is (in de echte clubs minstens $6 voor een biertje en $9 voor een cocktail) en het dan voordeliger is om zelf op voorhand goedkopere alcohol uit de liquor store te consumeren. Gevolg: vaak begint het feestje om 19u al. Ik en mijn medeBelgen en Nederlanders vinden dit nog altijd een vreemd concept, vooral omdat dat vaak ook betekent dat je na een stevig nachtje uitgaan om 1 of 2 uur al in bed ligt. Wanneer ik hier vertel dat wij makkelijk tot 4 of 5u 's ochtends doorgaan, word ik met hele grote ogen aangekeken.

Al bij al heeft mijn uitwisseling mij heel veel dingen bijgeleerd en mijn perspectief op de wereld heel erg veranderd. Ik heb dingen gedaan waarvan ik voorheen nooit had gedacht het te zullen doen. Zo werd ik met mijn team van 10 uitwisselingsstudenten 4de van de 100 teams tijdens een longboatwedstrijd en heb ik Grouse Mountain beklommen, een beklimming van 3km lang en bijna 1km hoog. Maar ik heb ook geproefd van echte Noord-Amerikaanse tradities zoals Halloween en Thanksgiving (incl. een zelf klaargemaakte kalkoen van 7kg). Ik heb geleerd hoe het is om te leven in een land dat 8000km van je thuis is, waar je in het begin niemand kent en helemaal op jezelf bent aangewezen. En ik had voor deze uitwisseling geen betere stad en vrienden kunnen uitkiezen. Zo heb ik tientallen mensen leren kennen die mij als persoon heel erg hebben veranderd; en ook al gaan we binnenkort allemaal onze eigen weg, weer naar huis in Europa, Australië of Amerika, toch ben ik er zeker van dat dit vriendschappen voor het leven zijn. Net als dat ik er zeker van ben dat ik vroeg of laat weer terug zal komen naar deze prachtige stad, want Vancouver zal altijd mijn home away from home blijven.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief December

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:35

Eervolle vermelding! :D

Bedankt voor de update.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:40

Mooie BNB!

En jeej, een eervolle vermelding! :))

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:51

Ik kreeg op msn de tip om de BNB te lezen, aangezien ik ook een eervolle vermelding had gekregen :D
Sinterklaas, bedankt!

*gaat nu lekker zitten, en relaxt de BNB lezen, ipv alles voorbij te scrollen.*

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:59

Cyn is heel blij dat ze met tinker Bonny kunstwerk vd maand is geworden en wil dan ook graag iedereen bedanken!

Ze zit op het moment helaas even ergens zonder internet vandaar dat ze mij even vroeg om dit te posten..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:16

Leuk BNB, goed gedaan weer. :D

En jeeeej, ik heb gewonnen, lang geleden dat ik iets gewonnen heb. *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:17

Gefeli Roos! :D

Wat krijgen de winnaars eigenlijk? :+
Heb ik eroverheen gelezen? _O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:18

Bella. :') Please. :+

Citaat:
Vijf muffinpakketten te winnen
voor degene met ‘t mooiste gedicht

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:27

Oh. O:) Eroverheen gelezen dus. :P
Gefeliciteerd voor de winnaars. :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:59

Oeh jeej, mijn foto van de champagne word vermeld, sexy :)) Ik zal, zodra ik weer in NL ben, een lading berber & berber-arabier foto's geven voor de Wiki :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 00:33

Mooie BNB :j

En ik sta er in :oo
weer iets van het lijstje af kan voor dit jaar :D

gefeliciteerd aan iedereen die het muffinpakket heeft gewonnen

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 02:09

Door die column wil ik nog meer weer terug naar Vancouver :=
En foto van Champs die vermeld wordt *\o/* Met dank aan Renee natuurlijk! :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:33

Wat enorm leuk!! En ik sta er ook nog eens in met m'n vliegles! _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:53

Leuk om te lezen... bedankt!

E_Nalanta: Jij bent toch wel het hoogtepunt van de BNB hoor... wat ging je er mooi af! :D

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:36

Erg leuk! :D

En 2 topics van mij staan er ook tussen! :D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:26

Heb ik potverdosie geen muffinpakket,... :+
Na 2 minder leuke dagen in Brabant bij mijn zieke oma ben ik weer thuis en vind ik het fijn om 'Kunstwerk van de maand' te zijn... bedankt :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:15

Wauw!
ik heb een zonnetje gekregen, dat wist ik helemaal niet.
heel vele dank aan VanHuisUit@bokt die mij hierop wees :)

hier het topic waarmee het zonnetje verdient werd

**dubbel trots**
[ITP] zo trots op mijn stippeldier .

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 00:12

Alvast bedankt voor het muffinpakket! Leuk!