We startten om 10.45 en gingen rustig op pad.

GP1 hebben we overgeslagen, want die was wel érg vlot erna.
Bij GP2 hebben we erg lang pauze gehouden en kwamen zo nog meer achter op schema. Ik geloof dat we er om 12.15 uur aankwamen en toen hadden we nog maar 11 km afgelegd.

Onze picknicktafel vol lekkers voor ons én de paardjes

Viralda met mijn papa

Irma met Shera

Viral en ik, beiden aan het drinken en eten

Met de eigenaar en tevens onze GEWELDIGE GROOM van deze dag

Het tempo moest dus omhoog en na het eerste stuk heide hebben we dit ook gedaan. In een vliegende draf gingen we verder naar de P/A waar Viralda braaf een hartslag van 50 had (voorkeuring was 48). We gingen dan ook meteen verder en hebben flink doorgepeest, ook een paar keer galop. Na de galop kreeg ik de bijnaam 'Toos remloos'. Viralda vond de galop namelijk wel érg leuk en ik had dus een lange remweg en haalde was mensen in enzo

GP3 hebben we eventjes gestopt, paarden laten drinken en eten en weer verder.

Paardje nog altijd wakker en fris.

Paardje was erg druk en door het remloze gedeelte was ik een beetje vertrouwen kwijt en dat vond ik toch wel erg jammer. De rit was namelijk erg mooi, maar ik was meer bezig met mezelf en mijn paard.

Viralda en ik kwamen om 15.15 uur over de finish met een hartslag van 58. Toch nog vrij hoog als je bedenkt dat ik toch wel 10 minuten gestapt had.

Bij thuiskomst deed ze niet moe aan, maar wilde ze maar niet opdrogen. Een korte douche en een zonnebakje deden haar spiertjes goed.

maar ze wilde haar brokjes niet opeten (wel hooi). Ik heb het net nog even gecontroleerd en toen stond ze weer helemaal wakker én met lege voerbak!

Ik vond het een geslaagde rit en echt super leuk!