Daar aangekomen om 7 uur Elvis uitladen en gelijk maar aanmelden. Vetgate klaar zetten en op naar de voorkeuring. Alles was goed en ik mocht dus mijn tweede klasse 2 gaan starten.
Tijd vliegt dus voor ik het wist kon ik opzadelen en op naar de start om daar lekker in te stappen. Meneer is zo relaxt echt heerlijk. Ik voorop bij de massa start hoe gaaf is dat.
https://www.facebook.com/photo.php?v=797114776987161&set=vb.100000659387584&type=2&theater
De eerste ronde ging als een trein en voor ik het wist was ik al op de vetgate aangekomen. Na 10 minuten aangeboden en alles was weer prima. Even voordraven en de pauze kon beginnen. Er stond een verradelijk windje dus tegen mijn grooms gezegd om regelmatig met Elvis lekker te stappen. Om vervolgens zelf lekker stil te blijven staan. Wat was dat een niet al te slimme actie.
Ik mocht weer van start en ik stap op Elvis en ik heb zo kramp in beide kuiten auwww. De eerste 3 kilometer was ik ook niet al te blij. Maar kom op Marlon niet zeuren je vind dit leuk en pijn is fijn. Na een tijdje ging het beter wat mede kwam door Mireille waar ik een tijdje gezellig mee samen heb gereden. Op de splitsing van de korte en lange route van de klasse 1 zijn we uit elkaar gegaan. Na een paar kilometer werdt ik ingehaald. Ze reden pittig door wat mij net iets te hard ging om volledig mee te gaan. Maar aangezien ik een galopje in wilde zetten met ze mee gereden tot groompunt 5. Daar Elvis gekoeld die het er absoluut niet mee eens was dat hun wel door gingen. En daar ben ik denk ik mijn ijzer kwijt geraakt.
Mijn weg vervolgen voor de laatste kilometers werdt ik opgewacht door Petra (ze reed samen met het groepje wat pittig doorreed) die graag met mij verder reed. Mijn tempo beviel haar beter. Laatste stuk dus heerlijk samen gereden met Petra en Shariff. En dan ben je al weer bij de finish. Gelijk aangeboden en een hartslag van 60. Yess helemaal trots Elvis heeft het zo goed gedaan. Ik ben weer apetrots op hem en het mooiste is dat hij de volgende dag heerlijk los was in zijn lijf en weer een ijzer kreeg van mijn smid. Ik daar en tegen heb nog wel wat spierpijn. Goeie les voor de volgende keer zelf ook warm en in beweging blijven.