De start van de tweede ronde en was zo benieuwd hoe Elvis dat zou vinden. Maar er werdt afgeteld en meneer zetten gelijk er weer flink de pas in. Hij begreep dat ie er weer voor moest gaan en vond het ook niet raar. Heerlijk paard is het toch. Ook deze ronde ging lekker en de paardjes hadden er nog zin in. Zo kwamen we al weer het bordje 1 kilometer voor de finish/vetgate tegen waar ad al klaar stond om ons water te geven met zijn fiets. Echt super fijn en bij de finish werd ik heel lief geholpen door alle grooms van Maurijn aangezien ik dus nog niet wist dat ik bij de finish moest aanbieden. (niet over nagedacht). Heel fijn met zoveel behulpzame mensen om je heen.
Ik kan Elvis zijn hartslag niet goed horen (misschien andere steoscoop proberen) dus op de gok aangeboden na 6 minuten. 68 oeps nog even wachten na een kleine 4 minuten weer aangeboden en toen was ie 54. Yes nu nog 20 minuten en dan is het tijd voor de nakeuring. Hartslag 44 en toen de locomotion. Elvis was het wel een beetje zat al dat gefrutsel aan hem en dat liet ie merken ook niet meer stil willen staan terwijl hij daar normaal geen moeite mee heeft. Gelukkig een geduldige vet die er wel begrip voor op kon brengen. We mochten twee keer lopen want Elvis de naam zegt het al swingt met lopen maar hij loopt toch echt loepzuiver dus weer een A. Onze eerste winstpunt in de klasse twee. Trots op mijn paard en dat ik een groen hestje aan mocht vond ik toch stiekem met mijn 32 jaar ook heel cool. Afgelopen dagen loopt Elvis erbij alsof we nog moeten beginnen en zo hoort het.

Onze westrijd kleuren.