De voorkeuring begon goed. Een hartslag van 32(!)

De rit rustig aan begonnen, omdat het eerste stuk langs de openbare weg liep. Daarna in een lekkere draf afgewisseld met een fijn galopje doorgestoomd. Het ging echt enorm lekker, op een gegeven moment zaten we zelfs rond de 15 km/u

Op weg naar de vetgate dus erg nat geworden, echt tot op mijn ondergoed

Daar aangekomen bleek dat ze de vetgate hadden verplaatst naar binnen, heerlijk!!! Even buiten gekoeld en aangeboden toen ze op 56 zat. Dat telde de vet ook (terwijl Tammy nog even plaste

Voor locomotie hadden we een re-exam (B), dus voor vetrek nog een keer moeten lopen, kregen we een lekkere vage A/B

Het tweede stuk was een stuk fijner te doen. Meer droge paden, maar alsnog veel plassen over de hele breedte van het pad. Na een tijdje reden we een andere ruiter achterop. Die bleken ook wel een beetje ons tempo aan te houden en we zijn dan ook een stuk aangehaakt. Tammy kon even lekker achter het paard hangen en Tammy trok op haar beurt paard mee toen die inzakte. Op iets meer dan 2 km voor de finish reden we twee Dravers achterop

Bij de finish meteen even gekoeld en de hartslagmeter in de gaten gehouden. Ze was al mooi gezakt door het stappen van de laatste 2 km, dus ik heb maar 2 minuten nodig gehad, toen zat ze alweer op 56

Met groom Mayra terwijl ik Rival check

Terug bij de trailer viel Tammy het hooi aan en werd een bak slobber weggewerkt. Tammy was Mirjam zo dankbaar dat ze de emmer omhoog hield, dat ze Mirjam ook wel wat slobber gunde

Toen weer de nakeuring. Hartslag 48, dus alweer mooi lager. Ze was wel echt moe

Heb ik al eens verteld hoe trots ik op mijn kleine pennypoownie ben? Anders doe ik het nog een keer