Gisteren hadden we dus de eendaagse TREC in Kootwijk. Vroeg opgestaan ondanks dat we pas om elf uur hoefden te starten. Om 09.30 aangekomen en om 10.15 bepakkingscontrole, om elf uur konden we van start.
Onderweg heerlijk weer gehad. Lekker bewolkt en heel goed te doen, af en toe een zonnetje. Ik reed wel meteen verkeerd, maar had het nog aardig snel door en in een galopje de goede route gepakt. Zo hebben we het eerste stuk tot het controlepunt toch in 6 km/u gedaan

Na de POR een aantal uur wachten. Ik was even over het terrein gelope, vriendje hield Tammy in de gaten. Onze buurvrouw bleek ook een Draver te zijn

Mijn MA stond gepland om 16.45, maar rond 16.00 naar de inrijplaats gegaan en even een galopje gedaan. Er bleek wat ingelopen te zijn, als ik wilde kon ik al van start. Nou, prima, dan gaan we gewoon! Galop ging eigenlijk goed, alleen een deel van de baan lag langs de tuin van een huis wat omheind was met gaas. Geen idee of er wat zat, maar Tammy vond het spannend en viel een paar passen uit galop, geen punten dus. Terug had ze wel weer de sokken erin, volgens de meneer van de tijd waren we het snelst in stap :

Toen de PTV meteen erna. Begonnen met het achterwaarts, ze was nog wat druk dus zwabberde wat, maar ging er wel recht in. Helaas de laatste stap achteruit net buiten de balk

Geniet mee

Met hulp van Corine (jeddah) weer opgestegen en mijn weg voortgezet, was even de weg kwijt, maar gelukkig de takken niet vergeten. Die gingen goed, maarrrr... Helaas had ik een hoog startnummer en waren daar geen hesjes voor.Ik had een vestje met daarop een kaart met mijn nummer. Die waaide omhoog en tikte de tak eraf

Door naar nummer 7, de helling naar beneden. Koekje natuurlijk

waterbak vanuit een iets andere hoek door Trieneke. Je ziet haar nog twijfelen "Baasje, ik kan er langs, waarom moet ik er dan door?

Onbeweeglijk stilstaan heb ik niet gedaan, is toch kansloos

En hop, door naar de volgende bak

Weer terug naar het bosje voor de afsprong. Afsprongetje ging wat fanatiek, maar verder goed. Toen het bosje uit, naar de finish.
Toen maar eens mijn cap proberen goed te krijgen, klepje zat niet helemaal goed meer. Ik heb gelukkig nog een cap, maar zal wel op zoek gaan naar een erbij..

Na de PTV hebben we ook nog het rassendefile gedaan. Tammy huppelde braaf in galop rond. Hadden nog wel een mooie schijnbeweging

schijnbeweging: Let ook op het vakkundige commentaar van vriendje

Defile was wel leuk, alleen minder leuk op het einde, toen we in een galopje rond zouden gaan en toen naar de uitgang. Er kwam iemand achterop in een flinke galop en behoorlijk dicht langs ons denk ik, Tammy gaf zomaar een bok

Vertellen over Tammy, alleen Tammy wilde niet dichtbij staan

Stoer drafje

Uiteindelijk was het best leuk

Bij de prijsuitreiking niet echt iets verwacht, aangezien er toch wel goede combi's meededen. Bleken we 3e te zijn bij de T2 solo

Ben er uiteindelijk aardig goed afgekomen. Ik heb het hele parcours nergens last van gehad, pas toen ik bij de veterinaire keuring bukt en omhoog kwam schoot het in mijn nek. Dus vandaag een beetje stijve/zere nek, een zeer oor en een toekomstige blauwe plek op mijn voorhoofd