We zijn op vrijdag heen gegaan, toch prettiger om niet eerst 1,5 uur in de auto te hoeven zitten. We hadden Tammy en Dandy en onszelf gestald op een pensionstal 6 km van het wedstrijdterrein af. We hadden een weiland ter beschikking gekregen en hadden ze eerst samen gezet. Dat werd helaas toch knokken, dus Dandy in een paddockje in het weiland gezet, dit ging prima. Tammy kan best met ruinen tegenwoordig, maar dan wel op haar manier, ze moeten zelf geen toenadering zoeken. Dandy was te opdringerig dus die kon een lel krijgen

Op zaterdagochtend zijn we dan naar het wedstrijdterrein gegaan, was nog geen 10 minuten met de trailer, echt heerlijk. Rustig aan de paarden opgezadeld en gemeld voor het intekenen. Het waaide wel een beetje

Tijdens het intekenen van de kaart moet je paard aangebonden staan buiten de kantine. Voor Tammy geen probleem, die was zooooo braaf

Hier was ook de eerste ptv oefening in verwerkt. Je moest vanaf bovenop de dijk de helling af naar beneden, nog best wel steil, maar koekje voor Tammy

Daarna dwars door Den Oever heen geloof ik, en daarna een heel stuk langs de zee

Daarna nog een tweede PTV oefening, de (best wel steile..)helling op.

We hebben daarna een afslag gemist en daardoor aardig wat punten misgereden, erg jammer. De rets van de route hebben we wel goed gereden, we zijn alleen nog een keer een post verkeers aangereden.
Hier nog een kilometer of 4 te gaan

Toen op zondag dus de ma en de ptv. Bij het inrijden ging het ontzettend lekker, Tammy galoppeerde super, was lekker soepel en braaf. Dandy helaas niet zo, zodra hij tammy niet meer zag raakte hij in paniek. Lous heeft toen besloten de ma niet te starten en de ptv mochten we samen starten. De ma bij ons ging wel, de galop heen ging super, vooral aangezien het zwaar zand was, ze viel er alleen een paar passen uit bij een met ducktape vastgezet paaltje

De PTV begon met de waterbak, waar ze vertikte om in te gaan. Nouja, waren lang niet de enige (degene die wel wilden waren bijna uitzondering..) dus doorgegaan naar onderdeel 2, het hek aan de hand. Braaf erdoor heen, dus alle punten

De smalle doorgang deden we ook in een galopachtigiets

Volgende onderdeel was trailerladen. Nou, de trailer was eng, had ze besloten, en no way dat ze erin ging. Het onbeweeglijk stilstaan wilde ik wel proberen, had ik thuis wel geoefend, maar ze vond het toch te gezellig met mij dus kwam vrolijk weer achter me aan lopen

Stoere pony

We zijn uiteindelijk 21e geworden. Op zich netjes