Endurance Tessenderlo (12/10) II (+ filmpjes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

willeke_x

Re: Endurance Tessenderlo (12/10) II (+ filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:46

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:26

Hey Sabine, mooie fotos zeg! Mijn complimenten............Misschien wil je in Gruitrode ook zo´n mooi plaatje van mij maken???
Zal je altijd zien dat het takkeweer is Tong uitsteken

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:09

willeke_nijs schreef:
teveel foto's? Dat kan je hier niet hebben Lachen
Ze zijn héél erg leuk geworden!

Linda's foto's vind je hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=7VNWP67X

De toekomstige endurancerijder staat er ook op hé? Mijn meisje mag over 6 jaartjes zeker met mij wedstrijden rijden Haha!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:13

hahaha ja ik zie jou en je dochter nog wel samen starten! Zoals op die foto met dat paard en pony Lachen echt geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:17

Zoezi schreef:
Hey [naam], mooie fotos zeg! Mijn complimenten............Misschien wil je in Gruitrode ook zo´n mooi plaatje van mij maken???
Zal je altijd zien dat het takkeweer is Tong uitsteken

Dank je Bloos

Ik wil wel een poging wagen maar ik werk niet graag "op commando" .. Zal je zien dat dan net alle foto's mislukken Boos! Bloos Vork

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:58

Haha dat laatste filmpje Huilen van het lachen

Waarom rennen ze eigenljik ook naast de paarden? Bloos

Verder echt supermooie foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:05

Bv. foto 1 & 4 dat is tijdens de veeartskeuring, dan moet je met het paard voordraven om te zien of die niet mankt Knipoog

Maar ze doen het ook bv. tijdens de wedstrijd of een stuk(je) voor de finish (al mag het niet tijdens de laatste ronde) en dat is dan om het paard wat te onlasten enzo .. dat ze niet steeds dat gewicht moeten dragen. En als ze het voor de aankomst doen is het vaak om het paard al wat te laten bekomen en zodat ze sneller kunnen aanbieden bij de veearts Knipoog

(denk ik toch Clown)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:06

oh zo, oke, eigenlijk heel logisch Haha!

Vulcan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:03

[***] schreef:
Maar ze doen het ook bv. tijdens de wedstrijd of een stuk(je) voor de finish (al mag het niet tijdens de laatste ronde) en dat is dan om het paard wat te onlasten enzo .. dat ze niet steeds dat gewicht moeten dragen.

Mag dat niet tijdens de laatste ronde?? Ik weet dat je over de finish moet gaan op je paard, maar zaterdag in Ghlin liepen er zoveel het laatste stuk op de renbaan ernaast tot vlak voor de finish en stapten dan weer op. Als het niet zou mogen zouden die toch uitgesloten moeten worden, was vlak voor de neus van de jury?
Kan zijn dat ik mis ben hoor, maar ben wel benieuwd nu Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:18

Ja, dat bedoelde ik .. dat je niet erlangs mag over de finish tijdens de laatste ronde (omdat het ging over een stukje voor de finish Knipoog ).

Alhoewel het volgens mij de laatste kilometer is, maar daar ben ik niet 100% zeker van Nagelbijten / Gniffelen Ik dacht dat je de laatste kilometer niet mocht stoppen, omkeren, zwalpen (om tijd te winnen) of (indien laatste ronde) langs je paard lopen .. maar misschien ben ik bij dat laatste mis Knipoog

Vulcan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:01

Ah, dan had ik u mis verstaan, dacht dat ge bedoelde heel de laatste ronde er niet naast stappen Bloos

Laatste km geen tijd winnen klopt, maar dat zal misschien enkel bij de lagere reeksen gelden, bij de hogere moet ge toch zo snel mogelijk binnenkomen, en diegenen die ik zag wandelen waren van de 130 Haha!

Lastig al die verschillende regeltjes, zal nog een tijdje duren voor ik ze allemaal vanbuiten ken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:34

Dat gebeurt wel eens hoor, trek het je niet aan Vork Clown

Is inderdaad voor de lage reeksen Ja Naja, tot en met 60 km (ik vind dat al niet meer laag, ik zal er nooit komen Clown) waar je met een maximumsnelheid zit .. Daarna is het inderdaad vrij en heb je alleen een minimumsnelheid Lachen

Best wel lastig inderdaad .. en zodra je het begint te begrijpen veranderen ze wel weer wat Vork

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:19

Mooie foto's hoor! Leuk om iedereen in 'actie' bezig te zien!