eerste en tweede hindernis niet gedaan(na veel weigeringen) 3 met veel moeite, 4 na een weigering, 5 in een keer, 6: daar was bambi er heel dichtbij en wou net gaan afzetten en toen bedacht hij dat ie toch maar niet wilde toen vloog hij opeens opzij en toen lag ik er naast (ik heb wel de teugels vastgehouden

flink avontuur dus

op mijn protocol bij 'wijze springen v.d hindernissen' had ik een 8! 'aanrijden is goed! erg goed dat je iedere hindernis serieus en netjes probeerd te nemen' stond erbij. het was dezelfde jury als bij de dressuur en ze had het toen al verteld dat ze dat erg goed van me vond

daarna moest ik nog dresuren (beetje vaag dat ik eerst moest crossen en daarna nog moest dressuren), ging wel netjes, beetje traag. 184 punten
ik ben iets van 5e geëndigd (van de 6 D- Epony's

de foto's: (soms wat onduidelijk want mijn moeder heeft én foto's gemaakt en meegerend )

met losspringen:

envan start!

hindernis 1: die bloemetjes zijn eng zeg

hindernis 3: hij is 2 keer erop gelopen en er weer achterwaarts afgegaan en de derde keer net een extra prikje er met een mega sprong er af (jammer genoeg niet op de foto)

hindernis 4: na één weigering eroverheen, de ondergrond was wel erg slecht voor 4

hindernis 6: na een weigering + val er overheen (en dan heb je een mooie moddervlek op je witte shirt

hindernis 7: in één keer

hindernis 8: na een weigering gesprongen (beetje onduidelijk)

en de laatste, hindernis 16, na een weigering (weer die enge bloemetjes) er over en gefinisht

en de dressuur

teugels zijn waslijntjes