Chocotoff en Ceasar @SGW Arensgenhout (GoPro)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scarpati

Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Chocotoff en Ceasar @SGW Arensgenhout (GoPro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 12:43

Hey allemaal,

afgelopen zondag werd bij ons op stal voor het 2e jaar op rij een officiële eventing georganiseerd (Eventing4U).
Ik heb meegedaan in de BB en B paarden. Het is echt een ontzettend mooie cross en zeer zeker een aanrader voor volgend jaar.

Chocotoff is de pony van mijn zusje, ze is een New forest merrie van 15 jaar oud en 1,44 groot. Ik heb met haar meegedaan in de BB tussen de paarden. In het springparcours mooi foutloos gebleven en in de cross zelf hadden we helaas 1 weigering. Het was voor haar alweer een aantal jaren geleden dat ze een cross gelopen heeft dus ik mag zeker niet klagen over deze heeeele fanatieke pony :+ En we hadden uiteindelijk nog een 4e prijs!

Ceasar is mijn eigen paard en normaal springen we alleen maar op concours. Met hem heb ik vorig jaar voor het eerst BB gestart met een SGW wedstrijd en dit jaar onze 2e eventing wedstrijd officieel in het B gestart.
Onze dressuurproef werd beloond met 203,5 punten, springparcours foutloos gebleven en in de cross 2 weigeringen. Ons doel was hem vooral de waterbak in te krijgen en dat is gelukt.
Een tijdje terug was het nog onmogelijk om hem de waterbak in te krijgen, hij vertikte het gewoon..
We hebben veel geoefend en was dus ook mega trots dat hij afgelopen zondag zonder te aarzelen zo de waterbak in galoppeert *\o/*

Hierbij dan de filmpjes vanuit mijn uitzicht :






Ik heb helaas nog niet heel veel foto's kunnen vinden maar wel al een paar:

Chocotoff over de spannende fruitbak
Afbeelding

Ceasar in het springparcours
Afbeelding

En nog 2 mooie foto's van Ceasar van vorig jaar
Afbeelding

Afbeelding

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Re: Chocotoff en Ceasar @SGW Arensgenhout (GoPro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 21:22

Het was inderdaad een mooie cross! Gave filmpjes. Waar heb je die foto's gevonden als ik vragen mag?☺

Scarpati

Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 21:37

cassini schreef:
Het was inderdaad een mooie cross! Gave filmpjes. Waar heb je die foto's gevonden als ik vragen mag?☺


Die van de fruitbak heb ik gekocht bij Anouk Custers fotografie en de foto van Ceasar in het springparcours kwam ik toevallig tegen op Facebook bij Just a Picture. :)

furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Re: Chocotoff en Ceasar @SGW Arensgenhout (GoPro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 07:38

Was idd een mooie cross, en zeker knap dat ie meteen de waterbak in ging. Heb er genoeg op de rem zien gaan daar!

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 17:27

EmmaxxxChica schreef:
cassini schreef:
Het was inderdaad een mooie cross! Gave filmpjes. Waar heb je die foto's gevonden als ik vragen mag?☺


Die van de fruitbak heb ik gekocht bij Anouk Custers fotografie en de foto van Ceasar in het springparcours kwam ik toevallig tegen op Facebook bij Just a Picture. :)


Ah mooi! Anouk Custers heeft ook foto's van mij gemaakt dus bedankt voor de tip☺

Scarpati

Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 19:30

furyke schreef:
Was idd een mooie cross, en zeker knap dat ie meteen de waterbak in ging. Heb er genoeg op de rem zien gaan daar!


Dankje!

dreamheart

Berichten: 390
Geregistreerd: 28-09-15

Re: Chocotoff en Ceasar @SGW Arensgenhout (GoPro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 19:53

Ahh echt zo gaaf dat filmpje!

Scarpati

Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 23:25

dreamheart schreef:
Ahh echt zo gaaf dat filmpje!


Cool he, vindt vooral het witte stipje op chocotoff haar oor zo grappig :+