Diva's 2de crosstraining

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Diva's 2de crosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 15:07

Hallo,

Donderdag weer is op crosstraining mogen gaan in Castenray, dit maal bij Huub Janssen. Voor de 2de maal dat we een crosstraining meepakken, dus het was even afwachten. Het was geweldig weer, dus ik ben lekker te voet erheen gegaan. Ik heb heerlijk gereden, paard had plezier en nu kijken of we toch wat meer lessen mee kunnen gaan pakken.

Daar aangekomen kort wat losgereden
Afbeelding

Afbeelding

Losspringen
Klein begonnen met de champignons, waarbij ze de eerste keer natuurlijk moest overdrijven
Afbeelding

Tweee keer al beter
Afbeelding

Beetje hoger
Afbeelding

Dubbel sprong
Afbeelding

Toen mochten we het bos in. 1ste keer met instructeur voorop op de scooter. Dat was niet zo'n succes, aangezien ik iets te dicht op de instructeur kwam als ik bleef galopperen.
Daarna zelf 2 rondjes mogen starten.

Tonnetjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Boomstammetje
Afbeelding

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Diva's 2de crosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 15:09

Ziet er gaaf uit!
Als je paard nou niet over een hindernis wilde, kon je er dan om heen of moest je dan de survivalroute door de struiken nemen? :+

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 15:11

Lienie_F schreef:
Ziet er gaaf uit!
Als je paard nou niet over een hindernis wilde, kon je er dan om heen of moest je dan de survivalroute door de struiken nemen? :+


Meeste hindernissen konden we er wel langs, bij een enkele hindernis moesten we op survivaltocht gaan. Gelukkig hadden we het niet nodig en sprongen we alles met gemak.

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 22:31

Moonlight17 schreef:
Lienie_F schreef:
Ziet er gaaf uit!
Als je paard nou niet over een hindernis wilde, kon je er dan om heen of moest je dan de survivalroute door de struiken nemen? :+


Meeste hindernissen konden we er wel langs, bij een enkele hindernis moesten we op survivaltocht gaan. Gelukkig hadden we het niet nodig en sprongen we alles met gemak.


Haha gelukkig maar :)