Jullie kennen ons vast al wel

Roos en ik zijn halverwege dit jaar gaan kennismaken met cross! Goh ik kan je zeggen dat we dat onwijs gaaf vinden! * D
Icor’s Brenda Rose of Oz alias Roosje
Leeftijd: 13 juni 2010 || Stokmaat: 1.45 m (gemeten aug. 2014) 1.43 m (gemeten okt. 2013)
Van mij vanaf: December 2013
Eerdere topics van Roos:
- **Voorstellen Roos
**Noah en Roos 1e keer op bokt
**Noah en Roos 2e keer op bokt
**Noah en Roos Bixi
**Fotoshoot Zandbergen Losser
**Roos voor de lens van Appeltje eitje en Suus Fotografie
**toen... Kreeg Roos een dierendagcadeau.. maar niet zomaar 1
Ondanks dat het seizoen inmiddels voorbij is wil ik toch mijn 2 crossen met jullie delen. En Roos heeft de smaak goed te pakken hoor we gaan volgend jaar rustig verder en hopelijk kunnen we er dan meer dan 2 starten.
Ik zag de cross bij Broekelo staan maar twijfelde heel erg ik had me al wel voor Holten opgegeven maar dacht dat Broekelo wellicht teveel van het goede was voor een eerste keer. Een week na sluitingstijd bleek het nog niet vol te zijn en kon je je nog opgeven toen dacht ik dit kan geen toeval zijn dus hup toch de stoute schoenen aangetrokken en opgegeven.
We hebben de cross volledig uitgereden welliswaar waren we te langzaam en zeker niet foutloos maar ik ben ontzettend tevreden over deze 1e ervaring! We hebben bijna alle hindernissen de lage variant gekozen daardoor wel extra strafpunten maar die nam ik voor lief een aantal heb ik wel hoog gedaan.
Uitslagen:
* 12okt14 Cross Broekelo - Uitgesloten van deelname wegens teveel strafpunten Volledig overzicht
- ** Starttijd: 15:16:00
** Eindtijd: 15:43:05
** Parcourstijd: 00:27:05
** Verschil met ideale tijd: 665 seconden
** Aantal weigeringen: 4 (hindernis 1; 2x & hindernis 18; 2x)
Foto’s!!!!
1 Inspringen

2 De afsprong

3 Keien

4 Waterbak

5 Paddenstoelen

6

7 Hier ben ik wel zo uber trots op!!! Ik heb erg getwijfeld maar deze heb ik toch hoog gesprongen en wat deed ze dat goed, deze heb ik ook op groot formaat maar is om hier te laten zien te groot dus toch even de kleine variant met logo genomen

8 Heel blij

HOLTEN
Op 26 oktober deden we mee in Holten, hier reden we de lange cross en deden we een springparcours van 50cm. Beide waren we foutloos.
Tijdens deze cross heb ik een vriedin van mij op ‘sleeptouw’ genomen voor hun was het de 1e keer. Wat hebben ze het goed gedaan. (vandaar dat je ook foto’s ziet met ons 4tjes.
Uitslagen:
* 26okt14 Cross & 50cm Springen Manege Stal de Eik – 3e prijs
- ** Parcourstijd: 00:10:17
** Verschil met ideale tijd: 30 seconden
** Aantal weigeringen: 0
** Parcourstijd: 00:01:14
** Aantal strafpunten: 0
Foto’s!!!!
9

10

11 hoezo enthousiast

12

13

14

15 YES FOUTLOOS

OP NAAR VOLGEND JAAR!!!!!!
Bedankt voor het kijken en een reactie zouden we leuk vinden!