Ik werd net wakker en rende gelijk weer naar mijn laptop om voor de zoveelste keer de foto's van gisteren terug te zien.
Gisteren deed ik mee aan de tripalon in Laren samen met mijn stalgenootje Ashley (AshleyvdH@bokt) en wat hebben wij een onwijs leuke dag achter de rug

We reden mee in de Bgroen paarden.
We begonnen met de dressuur, we waren een beetje laat met inrijden en de dressuur liep ook wat in waardoor ik nog geen 5 minuten heb kunnen losrijden

Maar gisteren was het anders, we kwamen de ring in en hij reed heerlijk! Wat was ik aan het genieten van hem!
We reden 175 punten met de opmerkingen van de jury dat Ziack niet nageeflijk rijd in de overgangen. Bekend probleem, zijn we thuis ook mee bezig

Op deze foto ben ik toch wel trots hoor!! Hij liep echt zo lekker!

Toen gingen we naar de cross, eerst even losrijden en Ziack had er zin in! Springen is ook echt ons ding, hij wist dus al wat er ging gebeuren

Helaas hadden we op de eerste sprong een weigering, de paardjes moesten er even inkomen denk ik.
Maar daarna ging het fantastisch! Alle sprongen zonder problemen overheen gekomen en tussendoor lekker gedraafd en gestapt.

Hier was ik mijn beugel verloren, ik verloor dus ook mijn evenwicht boven de sprong

Haha ziet er grappig uit:

Waterbak:

Samen met Ashley:

Als laatste hadden we nog het springparcour wat we moesten springen.
Helaas zijn we op de 2e sprong uitgebeld omdat ik Ziack er echt niet overheen kreeg, dus 3 keer een weigering.
Toch mocht ik wel even het parcour afmaken en dat ging super! Geen problemen met de andere sprongen, dus als allerlaatst nog een keer sprong 2 geprobeerd en toen sprong hij die ook

De sprong waar we op uitgebeld zijn, maar die ik dus als laatste nog gesprongen heb:

Helaas doordat ik in het parcour ben uitgebeld stond ik ook niet hoog in de uitslagenlijst, maar dat geeft niks. Ik heb echt genoten en ben zo trots op mijn kleine fjordje

Op de foto's van leukopdefoto.nl na heeft Sanne de rest van de foto's gemaakt, nogmaals bedankt Sanne!!