@sharonalover: tuurlijk mag dat @anoukspitzen: keek even in de prullenbak en toevallig wel, vond hem kwalitatief niet goed gelukt door een snelle klik, maar misschien dat ik je hem toch leuk vind! http://lh4.ggpht.com/_B-bj0kr71VQ/TLH8T ... G_9217.JPG
hele mooie foto's Anke, nogmaals bedankt voor al je moeite. ook een dikke respect dat je al die foto's in album hebt gezet, en ieder zo zn eigen foto mag hebben.
ik heb ook weleens hele dagen foto's gemaakt op cc. het valt best wel tegen hoeveel tijd je eraan kwijt bent. (erheen, maken, uitzoeken, bewerken, in album stoppen) vandaar !
@Buenavista: graag gedaan, heb ook nog een foto van je op de sprong ervoor (weet niet of je die ook hebt gezien) staat in de link! Als het goed is was je namelijk nummer 6.
@ilovejamai: Sorry, op zaterdag was ik er bijna niet (alleen ochtend) en met je paard was ik zelf aan het parcour verkennen/opzadelen, misschien volgende keer!
Susy_Q: sta je niet in de link met alle foto's? Ik heb er wel 2 door het heksenoog die rond nummer 20 zouden moeten zitten, als je er niet bijstaat denk ik dat ik je net tussen de hindernissen ben tegengekomen in het bos en daardoor geen foto heb kunnen maken..