[SGW] Shoot crosstraining Moordrecht 8-7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Shoot crosstraining Moordrecht 8-7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 22:19

Bokker daffodil vroeg me bij een crosstraining aanwezig te zijn vanavond.
Hartstikke leuk uiteraard, deze foto's zijn er (onder andere) uit gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik begreep dat er de 22e juli de laatste crosstraining van het seizoen is en laat ik nou net nog tijd hebben die dag ;)
Voor meer info zie link in mijn onderschrift.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:23

Oei, zonnebril te paard vind ik wel heel fout ;) Maar mooie foto's! :) Mooi licht en goed scherp!

En geen commentaar omdat ik het beter kan, maar wellicht heb je er wat aan. Probeer verder de sprongen er bij op te zetten/ Bv. foto 1, 3 en 4 vraag ik me teveel af wat er eigenlijk onder de foto gebeurt. ;)

Goof

Re: Shoot crosstraining Moordrecht 8-7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 22:24

Kijk, daar heb ik iets aan, dank je ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:30

Graag gedaan :)

Of trouwens net nóg verder inzoomen dat je de nadruk op de inspanning van paard en ruiter legt, dat kan ook weer mooi zijn! Maar dat laatste is denk ik meer weggelegd voor de extreme inspanningen van paard en ruiter (hogere klasses waarbij je het basculeren en de concentratie van de ruiter vast kunt leggen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:45

Bienotje schreef:
Oei, zonnebril te paard vind ik wel heel fout ;) Maar mooie foto's! :) Mooi licht en goed scherp!

En geen commentaar omdat ik het beter kan, maar wellicht heb je er wat aan. Probeer verder de sprongen er bij op te zetten/ Bv. foto 1, 3 en 4 vraag ik me teveel af wat er eigenlijk onder de foto gebeurt. ;)

Wat is er mis met een zonnebril?

Verder vind ik het erg mooie foto's, Alleen bij foto 5 is het jammer dat de achterbenen er niet helemaal opstaan. zo ook bij foto 4

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:04

Waarom geen zonnebril?? Ik rijd overigens niet zonder hoor, dus ik heb er maling aan.....zelfs vorig jaar toen ik te pletter sloeg had ik m op en ja dat kan een gebroken neus opleveren maar zonder rijden is voor mij geen optie!

Ik ben superbenieuwd naar de rest van de foto, de tinker kwam voor het allereerst meerijden en die deed het toch een partij goed!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:37

Ik zou er zelf nooit voor kiezen en helemaal niet tijdens een crosstraining. Ik vind het ook echt een apart gezicht op de foto´s, alsof er iets niet klopt.. Maar dat is gewoon persoonlijk :)

Dat íe praktisch is tegen de felle zon is zeg ik niks van, want dat is zo klaar als een klontje ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:43

Gaan 'zeuren' om een zonnebril? Ik heb altijd een bril op, en met het eerste zonnestraaltje een zonnebril :j

Leuke foto's, maar ik zou liever het geheel zien, dus het volledige paard en de volledige hindernis. In mijn onderschrift staat een linkje met (Moordrecht) foto's van de man van MarChak. Persoonlijk zeggen dit type foto's mij een stuk meer!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:44

Ik heb altijd een zonnebril op, bij alles wat ik doe. Dat heeft twee redenen, de één is dat ik niet tegen scherpe lucht kan (dus het hoeft niet eens zon te zijn), de tweede is dat ik met één oog maar 50 procent zie. Dat houdt in dat als ik een vliegje in mijn andere oog krijg, ik gelijk geen moer meer zie.....

Maar ik ken de gevaren, vorig jaar had ik m in mijn oog zitten en door de druk op mijn neus een dag of vier met een heel blauw gezicht gelopen.....

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:44

En ik vind inderdaad foto's waar je ook de hindernis goed op kan zien leuker, maar een foto ingezoomd op het hoofd van het paard kan ook superleuk zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:47

Ik draag al 11 jaar een bril met paardrijden en ik ben er toch meerdere keren flink afgevallen, incluis hoeven in mijn gezicht, maar nog nooit is mijn bril afgevallen/ingedrukt of gespleten.

Wel heb ik alleen brillen met kunststof glazen!

Daffodil, Daar heb je helemaal gelijk in, maar deze foto's hangen er precies tussen. Wel vind ik ze allemaal erg scherp. Heb je met de multiklik stand gefotografeerd of op goed geluk? Vaak worden de multiklik foto's iets waziger.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 09:51

Citaat:
Leuke foto's, maar ik zou liever het geheel zien, dus het volledige paard en de volledige hindernis.

Ik vind dat je dan alleen maar de standaardplaatjes krijgt, daarom heb ik er in gevarieerd, zowel het geheel als verder ingezoomd.

Citaat:
Wel vind ik ze allemaal erg scherp. Heb je met de multiklik stand gefotografeerd of op goed geluk?

Als ik op goed geluk foto's zou maken, kan ik beter stoppen met het aanbieden van shoots denk ik ;)

rowan1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:00

He kijk daar ben ik ! :)
Ze zijn echt heel gaaf geworden !

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:21

Leuke foto's!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:23

Wow, wat gaaf!

(ik rij nu ook echt met zonnebril, alles beter dan hoofdpijn)