Ik heb echt heel fijn aan kunnen pakken met Bull, het eerste boompje heeft Bull samen hand in hand met Rob gedaan..

Naarmate de training vorderde begreep Bull dat steeds beter. Ik heb wel voor elke hindernis even een weigering of meer gehad omdat Bull toch even wilde kijken en zijn vertrouwen moest overwinnen, helemal niet erg. Na zo nu en dan achter een ander aan te plakken werden de stops steeds minder.
Rob was erg te spreken over Bull, hij vond het een echt bloedpaard en vooral een tijger met een ongelooflijk springvermogen voor zijn kleine maat. Paard pastte bij mij....

Ik heb het volste vertrouwen dat het gaat lukken met Rob's begeleiding. Sommige hogere dingen zei hij ook, dat neem je niet en bij de smalletjes en in-uitjes bij het water hebben Bull en ik Rob "geholpen",

Het water was een beetje eng, maar ook daarbij moest ik hem op een ander plakken (ik zei : rob, hij blijft wel hengst he !!!, maar Bull keek niet eens het paard, alleen naar zijn voeten die bij het water stonden...

Voor de eerste keer ben ik echt heel erg tevreden. De foto serie ben ik Nickeltje heel dankbaar voor, ze zijn echt geweldig mooi !!!!!!