CarpeDiem en bosperdje gingen met me mee, en hebben een en ander vastgelegd.
Ik heb erg veel plezier gehad, en ik denk mijn paard ook. Ik heb ook wat filmpjes, ik hoop dat die ook mogen bij ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yttel schreef:Je paard kan echt super springen! Valt me alleen op dat je veel voorover zit. Probeer op je kont te zitten! (probleem heb ik zelf af en toe ook, dus je bent niet de enigste)
Dat doe je tijdens een cross namelijk altijd.
Trekt volgens mij erg naar de sprong toe of zie ik dat verkeerd? Yttel schreef:Voor het gewone springen is het idd makkelijker als je op je kont gaat zitten voor het bepalen van het tempo. Kun je net even wat meer terug rijden.
*Edit* Wil toch nog even een keer zeggen, dat je een mooi paardje hebt met een zeer goed springvermogen! Lijkt me een fijn beestje om te rijden.Trekt volgens mij erg naar de sprong toe of zie ik dat verkeerd?
Het is een heel makkelijk te rijden paard.whisperramse schreef:Ik vond de foto's er zo ongecontroleerd uit zien, toen besliste ik maar om naar de filmpjes te kijken, maar integendeel.
Het ziet er echt ontspannen uit!
Tempo zou idd wel ietsje hoger mogen, maar ik denk dat dat bij de outdoor crossen geen probleem zal zijn?

Succes in het seizoen bij je echte B cross!! Geniet er van!