Achtergrondinfo: enkele mods met cross-aspiraties hebben zich vandaag op het oefenterrein van Rob Janssen verzameld en dit is het resultaat De slachtoffers: Eline, Nessah, Simmie en Annetje.
Waaah super vet! Mooie foto's heb je geschoten zeg! Ik heb ze nog niet allemaal bekeken maar er zit van elke sprong wel een écht mooie tussen.
Ik was zo trots op Viesje! Hij deed het zo stoer en knap! Ik moet alleen wel echt gaan werken aan mijn houding boven de sprong. Haha, sprong Vies mooi, zit ik alle kanten op.
Maar, zeker voor herhaling vatbaar! En dan blijven we ook wat langer om nog gezellig na te kletsen.
Hé je hebt je post aangepast. Die laatste foto vind ik zo gaaf! Ik vond die boom heel hoog, maar het lijkt zo maar een huppeltje en Vies en ik kijken alsof we het helemaal niet moeilijk vinden
Een van je foto's heb je mij vlak voor de afzet van die boom staan, daar zie pas wat ik echt van de boom vond. Ik kijk zo:
Iemand met mod-powers heeft de foto's erin geplaatst
Is altijd lekker nagenieten van die foto's van trainingen, ik kan er zelf vaak dagen later nog van genieten. Daarom heb ik er voor jullie ook zoveel gemaakt En bij deze foto's straalt het plezier ervan af, bij alle 8
Ik denk dat ik hier nog wel de komende jaren mee kan nagenieten Haha, ik vind de foto's gewoon zo ontzettend gaaf en het is voor mij heel onwerkelijk dat ik het gedaan heb. Toen ik Vies net had durfde ik nog niet eens over een inieminie kruisje te springen.
En het plezier is inderdaad bij iedereen goed te zien! Ook het enthousiasme bij de paarden!
Hij was zo enthousiast dat jullie helemaal niet in de gaten hadden dat jullie over die dikke boomstam gingen waar je in het begin van de les over dacht: nooit van mijn leven Heb erg graag les van hem, hij geeft vertrouwen