Verslag:
Zondagochtend dressuur, mevrouw was giga sterk en moest 'r flink laten zweten voor ze uiteindelijk bedacht dat ze toch niet won, maar in het proefje was het springparcour enzo natuurlijk véél interessanter, dit resulteerde in een lekker 'getouwtrek'

Geen succes dus, en we stonden ergens onderaan

Smiddags springen, de ondergrond was echt giga zwaar!
Dacht, dit gaat niks worden, maar toch sprong ze alles, weliswaar wel 3 balkjes, maar dat gaf mij echt niks, was al blij dat ze sprong door die grond
Topknol.Daarna door naar keuring, doordat ze nogal opfokte en hard moest werken was de hartslag wat hoog, maar mochtten we wel gewoon door.
De cross ging echt super!
Even een kleine miscommunicatie bij een smalletje, maar nog nét tussen de vlaggetjes hihi.
Water in galop en beetje groot weggesprongen op de hindernis na het water, ach, ik vond het top!
verder sprong ze alles zonder twijfel en ze wou echt werken voor me, toen ik binnenkwam kreeg ik nog applaus ook, echt leuk!
5 seconde te snel, toen ik over de 1nalaatste hindernis ging had ik nog 20 seconden en moest nog maar een heel klein stukje, even terugverzameld dus.
Gezien mijn niet zo goede dressuur en 3 balkjes dacht ik, ach dat is niks, dus we gaan lekker naar huis, is nog zo'n end.
Bleek dat ik nog 5e was ook! (Vanwege dat heel veel weigeringen in cross waren dus wel leuk voor ons!)
De prijs enz zijn nog opgestuurd, heel leuk, super van de organisatie!
De foto's
(Ja ik weet het, zonnebril is niet echt fijn, maar zonder zag je gewoon nauwelijks wat door al dat zand wat in je gezicht vloog, had ook lekker zwart gezicht

Dressuur:
1. We kunnen het wel, hier liep ze fijn ontspannen, zo zie je ook hoe lekker het waaide en dus de wind opstoof

2.

http://i210.photobucket.com/albums/bb19 ... ssuur1.jpg
3. Nouja, toch wel tevreden hoor, de schat

Springen heb ik geen foto's van
4. Zie hier hoe zwaar de grond was, hoever ze wegzakt met name achter..

5. Hindernis 1

6. Zoek Bonny

7. Hindernis 8

8. Galopperen

9.Heksenoog, kwam niet helemaal lekker uit dus gaf even spoortje bij, dus ze kijkt even boos hihi.

10. Water

11. nog een keer

12. Om vervolgens heel groot weg te springen hihi

13. Op naar de finish!

14. En door de finish

15. Dan nog even door de keuring

Ik heb genoten van m'n cross, ze deed het super vond ik!
Heb ook nog een heel leuk filmpje van de waterbak +finish, zeker leuk om even te kijken!
)
Geweldige sport vind ik het
Nu nog een paard waar ik het mee kan rijden haha
!
Bonny!