[SGW] owen@ oefencross Renswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pol013

owen@ oefencross Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 08:22

Wat een super leuke oefencross was dit zeg. Het weer was een beetje zo zo maar het terrein was prima. De OEFEN in oefencross kwam hier ook echt naar voren. Genoeg tijd om iets nog een keer te proberen!

Parcours was foutloos. cross: hindernis 1 prima, 2 twijfel twijfel, 3 begon het kwartje te vallen, op het bospaadje ging de crossmodus aan en eenmaal het bos weer uit had ik ook een fijne controle.

3 dagen later hadden we weer een dressuurwedstrijd: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1145584

Parcours:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cross

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bukken! in had mijn cap al langs de eerste borstels gehaald bij de bosinsprong. Nu maar wat extra gebukt.
Afbeelding

iloonaa__

Re: owen@ oefencross Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:20

ziet er erg leuk uit zeg!..
leuk beestje heb je! :)
rijdt je ook wedstrijden in SGW al?? :))

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:22

Ziet er goed uit! Volgens mij heeft je paardje er ook echt plezier in!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:41

Fijne cross voor een fotograaf. Alles is lekker open daar. Ziet er prima uit Heleen. Wordt tijd voor een officiele cross ;)

Dat heksenoog op de laatste foto die heb ik gezien toen we daar laatst getraind hebben. En ik had al voor mezelf besloten dat ik daar met Oro niet door zou gaan (als je snapt wat ik bedoel).

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 09:51

Ik snap waarom je daar met oro niet doorheen wil hoor scum. Was ook echt maar een kleine opening. Ik heb gelukkig ook maar een klein paard. Die van jou past daar volgens mij niet eens doorheen.

het word inderdaad hoog tijd voor een officiele cross. Eind dit jaar gaan we weer in de herkansing. Al moet ik wel echt zeggen dat die oefencrossen ons wel echt goed gedaan hebben. Weet nu ook wat beter wat ik moet verwachten (aarzeling in het begin, dan even te hard en daarna goed aanpakken)

Ilonaa: nog niet. Tot nu toe alleen BB ivm ontbreken wp B springen. Word weer aan gewerkt maar dat schier er af en toe bij in met dressuurwedstrijden en dit soort leuke dingen. We rijden wel zeer regelmatig trainingen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:42

Ziet er leuk uit!
En was idd een fijne cross!

En dat heksenoogje was idd echt laag/smal, ik vreesde er ook wel voor (Peps is 1.73 en best flink) maar gelukkig bukte paard heel ver mee dus kon ik zelf ook meer liggen :P

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:44

ziet er leuk uit! Die sprong over dat heggetje := Ik heb zelf niet genoeg lef maar vind het er wel gaaf uit zien !

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:10

Wat een leuk terrein voor foto's zeg! Ziet er goed uit, alleen die laatste lijkt me een beetje spannend :Y)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:55

Ziet er goed uit!
Het wordt inderdaad tijd voor het echies te gaan. Leuk!