Vorig weekend startten wij in de Vlietlanden. Dat ging ontzettend lekker, maar achteraf was het een beetje een domper. Ik had foutloos gecrosst, maar er werd mij een weigering aangerekend waar ik het alternatief pakte. Uiteindelijk bleek ook dat ik een onvoldoende voor mijn stijlpunten had. Foutloos gereden, maar geen winstpunten dus!
Voor SGW Maarsbergen stond ik op de wachtlijst, en ik had de hoop allang opgegeven om nog te kunnen starten. Toch heeft Jobke het mogelijk gemaakt dat ik toch nog kon starten! Helemaal super dus, en nog bedankt voor alle hulp

In Maarsbergen ging het dan ook heerlijk. Dressuurpunten in de middenmoot, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst

Er waren ontzettend veel fouten gemaakt in de cross, dus we besloten op de prijsuitreiking te wachten. Ik bleek 9e te zijn geworden (de prijzen gingen tot 7), maar ik zat precies in een goede ring! In de andere ringen was ik 2e of 4e geworden. Mijn stijlpunten waren dit keer ook voldoende, dus de winstpunten zijn binnen

Met heel veel dank voor de foto’s: vooral JAZZ4ff, maar ook Evenementenfoto, mijn moeder, Sportpaardenfoto, Leukopdefoto en _Elaine_!
De linkjes zijn ook echt allemaal de moeite waard om te bekijken!!
SGW Vlietlanden
Dressuur

Vorstin moet even denken wat ze er van vond..
Springen
Wachten voor het springen
Sterk? Neejoh

Hindernis 1

Onze “match-hindernis”
Waar zijn die voorbenen nou gebleven

Crossen
Naar de manden
Manden

En naar de spoorbomen

Het water is al gesignaleerd
Ik probeer wat gas terug te nemen