Sinds mei sta ik weer op mijn oude plek bij V&M stables in Ursem met mijn "nieuwe paard" ( voor hun dan).
Wise heb ik als onbeleerd paard gekocht en is nu 2,5 jaar in mijn bezit.
Mijn exvriend heeft toen die tijd ( 1.5 jaar geleden) springlessen met hem gedaan, nadat dat uit is gegaan en ik mij eerst meer op de dressuur wilde richten hebben we niet meer dan af en toe een kruisje gesprongen.
Na mech weer gezien te hebben begon het veelzijdig zijn mij zo weer te kriebelen ( altijd gesprongen met mijn pony) dat ik gekozen heb om weer terug te gaan naar hun stal.
Zelf heb ik zeker 5 jaar lang niet gesprongen ( ja af en toe een mini kruisje), maar ook dit soort dingen leer je niet af.
Na 3 springlessen werd mij gevraagd of ik het niet leuk vond om een crosstraining mee te doen, omdat het allemaal zo lekker ging.
Uiteraard heb ik daar ja op gezegd

Wise heeft alles gesprongen, zonder te weigeren.. het water was wel even eng en het heeft ongeveer 3 min geduurd voordat hij daar in ging.
Het was meteen ons debuut want we waren ook nog nooit in het bos geweest!!!
Sommige zijn wat scheef gesprongen, dit omdat hij het toch allemaal spannend vond maar uiteraard met een extra steuntje in de rug van mij wel sprong!!

Deze was heel eng omdat je pas op het eind zag dat er een brede stam onder lag, dus hij wilde bijna weigeren..

Hier mijn eerste afsprong naar het water... hij ging in de ankers na de sprong, waardoor ik er haast afkukelde

bedankt voor het kijken, reactie zou erg leuk zijn!!
groetjes dominique en wiseguy