dat het onze schuld was dat het weer eens nat was.
En ja hoor, bij de eerste les, begon het met miezer, gelukkig werd het snel droog en 2 lessen later,
scheen zelfs de zon!
Zou mijn waterratje dan toch een keer in het droge gaan trainen?
1e cross les, hoezo het regent?

2e cross les, was al iets droger....
3e cross les, bijna droog, betekend dit dat het de 4e? echt droog gaat zijn?
Mijn Sjolfje, mijn kleine eigenwijze pluismuis.
Zie hier ons kleurijke geheel, waaraan de instructie zich paars, groen en geel aan ergerde

Iemand nog overigens ergens een dressuur pony gezien? Die was kwijt zondag.
Uiteraard volgt na het inrijden het inspringen.

Sjol vind het allemaal wel best en ziet niet de noodzaak van enige uitsloverij in.
Echte fjordenmentaliteit, soms.

In haar ogen is aan de andere kant komen het doel en daarvoor hoef je je niet meer uit te sloven dan noodzakelijk.
Nog iemand tape over voor mijn voeten? En deze foto is nog niet eens het ergst.

pom tie dom, pom tie dom....

Gezocht en gevonden, waterrat.
Sjol wordt wakker!!! BOMMEEETTTTJJEEEEE!!!!

Meer Sjol haar ding, ipv beschaafd door het water stappen, gewoon ordinair erdoor scheuren.
We hoorden wel iemand in draf zeggen, maar dat hebben we genegeerd, vond diegene ook niet erg.

Nog een keer!

Spatjes!

Vanaf hoeveel kanten kan je een waterbak doorkruisen?

Hopla het droge op.

Michiel geeft wel heel erg leuk les!
Kwam ook op het blije idee dat ik in Vlietlanden maar mee moest doen, alleen ik twijfel.
Maar niemand kan me vertellen hoe hoog een BB cross paarden is (ik overduidelijk ouder dan 18).
En hoe hoog het springparcours daar is, ook diegene van de organisatie niet die ik gemaild had.
(waarbij als ze een stevig sprinparcours (voor ons doen, zal voor anderen een makkie zijn) neerzetten ik al hang,
want al zou je een zweep op madam doormidden slaan, als zij het te hoog en doorkijkend vind, dan is het klaar.
Dan springt ze gewoon niet.)
Heb al zielig lopen doen bij de KNHS dat je met je pony als volwassene niet gezellig 60 kunt gaan springen,
nog geen reactie gehad. Hoop dat ze ook een - BB klasse gaan openen voor hobbyisten zoals Sjol en ik.
Nou ja, ik ga eerst volgende week met hemelvaart maar eens op stap naar Limburg, gaan we oefen cross meerijden,
aangezien we daar toch heen moeten voor fjovrili. Rij wel vrolijk om alles heen wat groter is, dan we kunnen.