Leuk dat we na de oefencross nog even mochten spelen van Alice... Zo te zien heeft Otto er wel lol in (en ik ook)!
Chernique
Geplaatst: 14-03-09 00:23
hihi, wat een leuke foto's! Knap hoor, om zo te blijven zitten als je paard heuvel op en af gaat! je ziet tenminste wel dat jullie er allebei lol in hebben! Echt leuk om te zien!
Ik had de foto's ook al gezien, erg knap! Echt leuk om te zien!
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 00:34
Ja, ik was ook een beetje geinspireerd door die discussie vorig jaar op bokt waarin een natural vond dat je een afsprong met een stalhalster moet doen. Dat heeft mijn fantasie op gang gebracht... Wie weet wat we volgend jaar doen!
Super gaaf! Ik kan wel met bon springen zonder hoofdstel en zadel, maar wel in de bak Crossen zonder zadel en helemaal zonder hoofdstel, nee liever niet
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-09 00:54
Ja, ik had op dat crossterrein ook lang niet zoveel controle als in de bak. Bij die water-uitsprong gebeurde het een paar keer dat hij een kleine volte maakte en weer terug het water insprong, terwijl dat niet mijn bedoeling was.
Marieke, ik wist niet dat jij ook op bokt zat. Nouja, ook...ik zit hier nauwelijks, maargoed Wat een leuke foto's zeg! Echt knap, dit doe ik je niet zomaar na. Otto ziet er ook goed uit