[SGW] Crosstraining Moordrecht 8 maart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirjamN

Crosstraining Moordrecht 8 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 21:53

Afgelopen zondag was de eerste crosstraining van de serie in Moordrecht. Onderstaand wat foto's die ik heb gemaakt toen ik de hindenrissen in beel bracht. Ik weet van de meeste niet wie het zijn, maar als je me dat doorgeeft, zet ik het erbij. De laatste ben ik zelf...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Esperanza:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De oudste deelnemer van de dag: 76 jaar op een jong paard!
Afbeelding

En ikzelf dus...
Afbeelding

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:10

De eerste 6 foto's zijn van de groep waar ik normaal gesproken in zit :-)

Foto 2 en 3 is Hozie hier op Bokt :j

Baal er nu wel van dat ik de training gemist heb als ik zie dat de groep van de hoge afsprong het water in is gegaan :\ . Heb nu al zin in de volgende training :D

(ik zie trouwens ook dat van mn hele oorspronkelijke groep er maar 2 mee hebben kunnen doen)

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:56

Klopt, van de oorspronkelijke groep was weinig over. Saskia zou eigenlijk wel gewoon meedoen, maar ze kon haar paard niet de trailer op krijgen, dat was wel balen voor haar. Behalve ikzelf was alleen Jurgen er van onze oorspronkelijke groep. Hopelijk de volgende keer beter. Het was in ieder geval wel een fijne training.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:02

Ok Apple, ik zat daar dus in omdat ik te laat was. Ik hoor dus in de groep daarvoor. Maar ik kon het terrein niet vinden.....

Ik ben nog niet zo´n grote held dus ik hoor daar niet tussen. Iedereen mocht idd van die hoge afsprong.

We stonden zo met zijn allen in die waterbak omdat die vos er niet in wilde. Maar uiteindelijk ging hij er in!