Gister was de oefencross in Helden. En ondanks dat ik en Noble nog lang niet in iedere hindernis vertrouwen hebben. Zijn wij toch gestart. Het was een goed georganiseerde wedstrijd. Veel helpers bij de hindernis. En veel lagere alternatieve hindernissen. Dus voor echte beginnende crossers zeer goed te doen.
Ik was zelf heel te vrede over het resultaat. Alle hindernissen gesprongen behalve de greppel, de afsprong en de picknick tafel(niet eens geprobeerd). De 2 andere wel geprobeerd maar toch uiteindelijk langs af gegaan. Zodat we dat in de training gewoon met rust en vertrouwen aan kunnen leren. Veel weigeringen maar bijna iedere hindernis sprong hij de 2e keer wel. Dus ik ben super trots! Ik had 19,5 stijlpunten. Daar was ik best te vrede mee aangezien ik niet erg netjes had gereden. Ik ben iig super te vrede over het resultaat en het was zeker voor herhaling vatbaar!
De foto's zijn gemaakt door Chris Berkers(Celede_x hier op bokt)
1. Noble in de paddock aangezien we er vroeg waren. En ik 2 keer de cross wilde lopen.

2. Tijdens het los rijden.

3. Noble kijken naar de hindernis.

4. En een nood sprong vanuit (bijna) halt

5. Lekker galopperen

6. En in een keer er over heen!
http://i597.photobucket.com/albums/tt51 ... 97edit.jpg

7. Op weg naar de greppel in de Coffin

8. Daar was Noble het dus niet mee eens. En na 2 keer aan rijden toch het alternatief gepakt de bielzen

9. Simpel boomstammetje

10. Concentratie

11. En op weg naar de laatste hindernis

12. Na een weigering op nieuw aan rijden

13. En toch gesprongen!

14. En toen waren we moe, Maar zeker te vrede!

Commentaar mag mits onderbouwt. En btw er zijn ook nog foto's gemaakt van een paar andere combinatie's die zullen binnenkort ook op bokt te zien zijn.
Groetjes Nina