Voor de mensen die mijn paard niet kennen. Ze is op 6 jaige leeftijd zadelmak gemaakt, op 7 jarige leeftijd zijn we gestart in het B en op Texel reden we voor het eerst Z. Mijn paard is nu 10 jaar en dit seizoen erg aan het kwakkelen geweest.
Van de zomer is er Lyme geconstateerd, daardoor zijn we er een tijdje uitgeweest. Ritme, maar vooral kijkerigheid was ook ons grootste probleem onderweg.
Springparcours, stond niet hoog aangezien de bodem niet best was

Op weg naar de DA, zo was de bodem ook in de dressuur en springtuin.

Bij de DA

Losrijden voor de cross

Hindernis 2, vegen doen we niet aan

Hindernis 3

Hindernis 4

Hindernis 6

Opsprong voor het water, via de schuine kant eraf en onderop lag een dikke boom.

Over de dikke boom naar het water, aangezien ik al een keer koppie onder ben gegaan zit ik heel erg terug.
Daarbij hang ik heerlijk met mijn hele gewicht aan haar mond, die ze ook opendoet. Helaas houdt ze wel der oren erop

Over een smalletje wat in een gebroken lijn achter de picknicktafel stond. Op deze foto lijkt hij niet zo hoog, de link geeft een beter beeld.

http://www.duinridders.nl/photogallery/ ... nissen.htm
Uiteindelijk 2 weigeringen opgelopen onderweg en 1 hindernis gesloopt (waar ik ook mijn 2de weigering reed), dus geen winstpunt. Maar daarom niet minder trots op haar dat ze dit ook doet met mij op haar rug

Vreemd, in mijn voorbeeld doet hindernis 2 het wel