En een heg die ik 1 keer met een training heb gesprongen maar die ging ook super.
Enige puntje was Bonny's aantrekkingskracht op het water, zodra ze het ziet word ze ineens toch vrij sterk en het liefst neemt ze een lekkere sprong want ja, hoe meer spetters hoe leuker!

Baasje niet altijd mee eens...

Maar ze sprong heel netjes haar rondje foutloos en heb dit lekker op m'n gemak gedaan, even met de controle werken. En dat ging heel netjes.

Hier wat foto's.
1, Zo geconcentreerd op de volgende sprong dat ik m'n houding een beetje in de steek laat..

2. Trakehner landing, let op Bonny's vrolijke uitdrukking

Je ziet het niet goed maar ze moest nog een stukje naar beneden verder

3, Dit was dan trakehner

4. Insprong klein, zie de kracht in die afzet..

5. Beetje scheef over dit geval

6. Om vervolgens door te gaan naar deze, kwamen we net niet lekker uit, Dat zie je wel aan bons uitdrukking haha

7. Opsprong, boom, afsprong, Ik weet het van mn spoortje, wou even spoortje erbij want vorige keer liet ze haar been hangen. Verder wel mooie foto

8.
Mooie nette sprong en goede beentechniek van bon

Toen grotere waterbak
9. De haag, ze schuift netjes

10 En nog even een bosje (die picknicktafel was voor 90 maar dat kanik gewoon als op en afsprong doen...

11. Braaf!

En nog even foto's van springparcourtje van wedstrijdje ervoor, 2x foutloos in de 80, dit is inspringen

12

13. Wat te vlak/te hard.

Bonny is een merrie van 11, ze is 1.40 hoog.

Oja, nog even een filmpje van de cross en trakehner.
Ik vond het een fijn rondje en ze was heerlijk rustig, na die trakehner ga ik idd even rustig want de vorige keer ontglipte ze me op dat boompje maar toen stond die wat hoger en was smallere, maar toch maar even voor zekerheid haha.
Hier zie je ook goed waterinsprong hoe ver ^^
En hier zie je wat duidelijker waterinsprong

Laat wat leuks achter.
Edit: typos en fotowijziging
Oja, foto's met dank aan Evy, en Sappos@bokt!