Tussendoor regelmatig even wat dressuurmatig aan het werk gezet, hij moet toch leren dat het niet alleen zijn feestje is in die grote speeltuin, en dat wierp al snel zijn vruchten af. Vooral op en na de sprong wil hij ontzettend aantrekken, dat is dan wel heel positief volgens Michiel (veel mensen kregen het 'commentaar' dat de paarden meer aan het been moesten en niet terug moeten vallen na de sprong) maar het moet nog iets meer van mij blijven.
Geen foto's van de balkjes, hier was het al een kruisje;

Wal op; netjes beheerst in stap;

En er weer af, Tris vind het maar saai zo, die dacht 'dit heb ik vorige keer toch ook al gedaan'

De eerste paar keren naar links en dan achter de wal langs, Tris moest al snel over zijn watervrees heen want er lag een mooie plas

Als we vanaf de andere kant kwamen konden we mooi via het boompje de kuil weer uit;

En later ook via het water, wal en kuil naar de boom;

Het ging toch wel erg fijn en Michiel had een mooi lijntje bedacht. Kruisje, boom en dan over het boompje de kuil in, achter de wal langs eruit, het water in, smal boompje, houtstapel en opsprong.... Dit werd toch best serieus, maar Tris heeft me er super doorheen geloodst

Hierna dus de kuil in over het boomje, achter de wal langs, maar bij het water wat twijfel;

Toch erin, ben super trots dat 'ie dit smalletje zonder problemen sprong (al was het de eerste keer een wapper omdat 'ie bijna uit stilstand ging, zoveel vaart had hij niet in het water

De houtstapel;

En de opsprong;

Omdat het zo goed ging had Michiel er nog wat erachteraan geplakt. We moesten het eerste lijntje nog een keer, dan na de opsprong doorgalopperen naar een driesprong en daar de 1e en 3e van nemen aan de buitenkant (dan ging je langs de 2e), dan de waterbak in, wal op, wal af, kuil door, boomstam eruit, naar rechts doorgalopperen en over boom, via steiltje weer de bak in, volte draaien en dan de schans af en naar de houtstapel. Kan je vertellen, het kwartje was echt op bij me hoor hahaha, daar is een Z dressuurproef niks bij

Op de 1e van de dubbel hadden we weer een flinke wapper, hoe dichterbij we kwamen hoe hoger ik die boom begon te vinden dus stopte helemaal met rijden

Ik denk dat we de volgende keer wel bij de beginners ipv de puppy's durven